Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 20 of 75
  1. #1
    Grime Kid
    Join Date
    May 2016
    Age
    28
    Posts
    10
    Rep Power
    0

    Default Stormzy #GSAP 24th February 2017 🌎


  2. #2
    Never Been Timid
    Join Date
    January 2017
    Reppin
    Scotland
    Posts
    73
    Rep Power
    11

    Default

    Brilliant, hope we get a song of it before then

  3. #3

    Banned
    Join Date
    March 2016
    Posts
    1,479
    Rep Power
    0

    Default

    >>>>>>

    Seing #GSAP all over London 🇬🇧

    👑 #Merky

  4. #4
    Never Been Timid
    Join Date
    January 2017
    Reppin
    Scotland
    Posts
    73
    Rep Power
    11

    Default

    Gang signs and prayers - preorder at midnight

  5. #5
    Grime Forum OG Super Moderator Mazer Rackham's Avatar
    Join Date
    June 2008
    Posts
    19,043
    Rep Power
    547

    Default

    pre-ordering grime albums isnt grime
    Quote Originally Posted by Burden Durden View Post
    You sound like Kermit the Frog fam.
    Quote Originally Posted by CatchACat View Post
    @Mazer Rackham is a shit troll and clueless guy tbh.

  6. #6
    World Class
    Super Moderator Mr. Jefferies's Avatar
    Join Date
    August 2009
    Posts
    36,248
    Rep Power
    982

    Default

    So this is the album then?

  7. #7

    Banned
    Join Date
    March 2016
    Posts
    1,479
    Rep Power
    0

    Default

    So disappointed with this song smh

    Not that it's wack but it's not the one at all. Wrong move. 🇬🇧

    The artwork n track list can't be real

  8. #8
    My Fingers Type Like
    They're Powered Mechanically
    Stile09's Avatar
    Join Date
    August 2009
    Reppin
    Kent
    Age
    27
    Posts
    2,754
    Rep Power
    134

  9. #9
    I'm A King When I Scroll Through GrimeForum
    Join Date
    December 2013
    Reppin
    Londinium
    Posts
    566
    Rep Power
    23

    Default

    ^ Some dope lines in there as always, but overall for me this track nuh mek it, haven't worked out why as yet.

    What's amusing me is how Stormzy can drop a video (after 9 months or whatever) yet it's Maya Jama that's now trending on Twitter I mean, I'm sure that was kinda what they were hoping for, but yeah...

  10. #10
    Never Been Timid
    Join Date
    January 2017
    Reppin
    Scotland
    Posts
    73
    Rep Power
    11

    Default

    comes with that tune but

  11. #11

    Banned
    Join Date
    March 2016
    Posts
    1,479
    Rep Power
    0

    Default

    @The Capital Kid u sounds like stormzys ex girl friend lol

    Badmind person. 🇬🇧

  12. #12
    I'm A King When I Scroll Through GrimeForum
    Join Date
    December 2013
    Reppin
    Londinium
    Posts
    566
    Rep Power
    23

    Default

    FFS, trust you!

  13. #13

  14. #14
    My Fingers Type Like
    They're Powered Mechanically
    Stile09's Avatar
    Join Date
    August 2009
    Reppin
    Kent
    Age
    27
    Posts
    2,754
    Rep Power
    134

    Default

    Quote Originally Posted by slu-wasteguy View Post
    how has this guy got 40million views on a youtube video and ive never heard of him :/

  15. #15

    Banned
    Join Date
    March 2016
    Posts
    1,479
    Rep Power
    0

    Default

    I'm sad that this album won't be a grime classic

    You only make your 1st album once. And if I was stormzy I would have done things differently. But hey at least some it will be grimes first number one album 🇬🇧

  16. #16
    Post Ina Thread, Post Ina Thread
    Nobody Wants Your Post Ina Thread
    D.O.G's Avatar
    Join Date
    June 2009
    Posts
    789
    Rep Power
    43

    Default

    what exactly should he of done different????

  17. #17

  18. #18
    Grime Kid
    Join Date
    May 2016
    Age
    28
    Posts
    10
    Rep Power
    0

    Default

    friday! so gassed

  19. #19

    Banned
    Join Date
    March 2016
    Posts
    1,479
    Rep Power
    0

    Default

    They don't want stormzy to succeed and be #1 . *dj khaled voice*

    Like I said before. The single is not the one needed for a game changing album. But I'm not gonna say anything till I hear the album. Hail up stormzy tho. Got the game on #LockDown &#1 27468;&#1 27463; Selling out grime everywhere. And he's not even old lol &#1 27468;&#1 27463;

  20. #20
    God Forgive Me If I Press Enter
    Join Date
    February 2013
    Reppin
    NW 6
    Posts
    1,716
    Rep Power
    37

    Default

    Quote Originally Posted by The Grime Spirit View Post
    They don't want stormzy to succeed and be #1 . *dj khaled voice*

    Like I said before. The single is not the one needed for a game changing album. But I'm not gonna say anything till I hear the album. Hail up stormzy tho. Got the game on #LockDown &#1 27468;&#1 27463; Selling out grime everywhere. And he's not even old lol &#1 27468;&#1 27463;
    Skepta got a number 1 album and won a mercury award for it, without a top ten single...Stormzys first single off the album goes number 8, but it's the wrong choice?

Similar Threads

  1. GSAP goes number 1
    By SoundsOfThe6 in forum Grime Discussion
    Replies: 24
    Last Post: 5th March '17, 10:03 AM
  2. Jan 2017
    By nickjamesdj in forum Other Genres
    Replies: 1
    Last Post: 2nd February '17, 04:38 PM
  3. Bradford V Swansea (Final) - 24th February
    By BIGDON in forum Settled Rep Bets
    Replies: 50
    Last Post: 25th February '13, 06:09 PM
  4. Man City V Chelsea - 24th February
    By Hutch in forum Settled Rep Bets
    Replies: 48
    Last Post: 24th February '13, 10:18 PM
  5. Soulfood 3 out the 24th February
    By GrimmyGrimGrim in forum Grime Discussion
    Replies: 24
    Last Post: 4th February '08, 09:49 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •