PDA

View Full Version : Audio (SoundCloud/Youtube/Other): Margs x OG Niki - GRIMEDAILY



iKlozzle
16th April '11, 08:59 PM
1pqVaabhUBE

Boris Bowser
16th April '11, 09:09 PM
terrible

lol @ the dislikes going up by like 5 when i was listening

Willy
16th April '11, 09:09 PM
Margs is moist

begging collabs to get big off her name smh

kilik
16th April '11, 09:13 PM
loooool this is shit. the beat<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

she went harder than margs and that aint a good thing as she werent good either

Shanger
16th April '11, 09:17 PM
niki went the fuck in

barrers

margs was shit

OnPoint
16th April '11, 09:24 PM
Deadout

Don Pape$ Montanna
16th April '11, 09:29 PM
nikki>>> margs

since sneakbo ppl have been tryna get that dancehall vibe in beats. no bad thing

BIGDON
16th April '11, 09:45 PM
OG Niki >>>>

R.dot.Tubbs
16th April '11, 10:02 PM
Lmao OG Niki >>>>>>>>>>>>>>>>

MichaelTBH
16th April '11, 10:05 PM
I wonder if shes ever gonna make a tune without her talking about sex. Should be interesting.

Hef
16th April '11, 10:34 PM
nah im ratin this tune still. both go in

Giggler
16th April '11, 10:38 PM
Margs is shit

Akash
16th April '11, 11:01 PM
lol jokes

100%
16th April '11, 11:14 PM
Margs should allow singing like that

fedfaced
17th April '11, 01:05 AM
joe black did a tune like this with sum chick years ago

Giggler
17th April '11, 01:14 AM
OG Nikis better than margs

Shakeem
17th April '11, 01:16 AM
Wheres Kebab lol hes fav rapper trying to get hype of some 1 video wonder ting.

187
17th April '11, 01:23 AM
:dead:

wag1? kebab... margs top 3 yeah...

Naruto
17th April '11, 02:11 AM
you're stupid if u think this is ANY reflection on margs' RAPPING ability.

it's evident half of u are stupid anyway.

margs on a hype ting droppin may 27th. niki n sneakbo = the in ting right now so he's made tracks with both of them. he's got bare videos comin out before then. he's promoting properly, fools.

margs is in ur favourite rappers top 5 anyway, despite his terrible workrate.

margs on a hype ting soon come yo

out

Giggler
17th April '11, 02:20 AM
how do you know margs in on our fave rappers top 5?

Shakeem
17th April '11, 02:33 AM
not my top 5.

Tony Starks
17th April '11, 02:56 AM
Niki saved the tune tbh

SomeYout
17th April '11, 03:19 AM
:smh:

Danieru Shiba
17th April '11, 04:13 AM
Imagine how pissed any MC is if they try beat n she says no :laugh:

I forsee sum of these new wave dudes goin court 4 rape

Sosa
17th April '11, 04:51 AM
inb4

http://img710.imageshack.us/img710/1772/3mqrgs.jpg

Willy
17th April '11, 08:22 AM
I can confim that Margs does not make any of my favourtie rapper's top 5 and also top 10

BIGLEE
17th April '11, 09:15 AM
Niki>>

Crawla III.
17th April '11, 09:35 AM
she went harder than margs

.

critic of musical arts
17th April '11, 10:14 AM
Tune is shit tbh.

Justin Credible
17th April '11, 10:37 AM
she's like a lil kim wanna b..she did save the tune n margs can defo do better. average tune.

Triez
17th April '11, 11:43 AM
Niki saved the tune tbh
.

C.
17th April '11, 12:50 PM
smh

D.MAN
17th April '11, 01:09 PM
:smh:

.

Giggler
17th April '11, 01:12 PM
Even if margs is in my fave rappers top5 which I doubt he is, it doesn't change the fact he's shit.

Naruto
17th April '11, 01:24 PM
oi tbh i dont even care what u think loool ur some any neek who loves off k koke who is decent, top 10, not top 5 and u love off krept too who is also decent lol, again maybe top 10.

yh the tune was shit i dont even care but like i said ur the biggest fool if u think this reflects margs' RAPPING ability.

im not fussed as long as On A Hype Ting comes out may 27th

till then keep hating whilst ur favourite rapper's getting bumped n snitchin :lol:

3 koke









































w8 he's a crackhead anyway :lol:

187
17th April '11, 01:51 PM
lol ^^^
margs >>> koke... they are both NOT top 5 tho.

Giggler
17th April '11, 02:01 PM
What makes you say I love off koke/krept? If anything you love off margs.

Again how do you know margs is in my fave rappers top5?

Margs is shit I can name 10 mc's better than him. How can you say margs>>>>koke smh

Andre
17th April '11, 02:05 PM
how can people listen to this and then say og niki is good at rapping :lol:

Willy
17th April '11, 02:24 PM
lol, Kebab's parring Koke to release his anger because everyone thinks Margs is shit

Weren't saying he was a crackhead when Koke put a couple Margs features on the best UK Rap mixtape so far (Pure Koke Vol.1) and got him known

PS - Margs looks like a herion addict.

Don Pape$ Montanna
17th April '11, 02:49 PM
kebab post margs best tunes/ freestyles cos everything ive seen from him is shit imo

Willy
17th April '11, 02:53 PM
It's his voice, he sounds homo.

Margs is fruity tooty in the booty.

187
17th April '11, 02:59 PM
kebab don't kno wag1?
last month man wouldn't of put fix in his top 5 but now he's in there lulul... :dead:
what made u see sense my nigga?

Trap*
17th April '11, 03:11 PM
lol, Kebab's parring Koke to release his anger because everyone thinks Margs is shit

Weren't saying he was a crackhead when Koke put a couple Margs features on the best UK Rap mixtape so far (Pure Koke Vol.1) and got him known

PS - Margs looks like a herion addict.

Margs was known way before his features on Pure Koke

Willy
17th April '11, 07:11 PM
I never heard of him tbh

Danieru Shiba
17th April '11, 08:22 PM
I never heard of him tbh

aint Margs ... Marger









http://30.media.tumblr.com/tumblr_le5ywqHBY81qf4gsmo1_500.gif

Young Sen
17th April '11, 08:40 PM
Shit.

Willy
17th April '11, 08:42 PM
smh @ comparing Marger to this white guy wannabe Margs

plus Marger is a road guy

Rayful Edmond
17th April '11, 08:53 PM
smh @ comparing Marger to this white guy wannabe Margs

plus Marger is a road guy
How do u know

Willy
17th April '11, 08:56 PM
I've been schooled about these guys by my Fellows Court dons

Shakeem
17th April '11, 08:56 PM
How do u know

Had to be you to comment on a road related post.

Prick.

Willy
17th April '11, 08:59 PM
Shooting Star Sosa >>>

Rayful Edmond
17th April '11, 09:09 PM
Had to be you to comment on a road related post.

Prick.
suck your mum man, im asking him how he knows cause hes from Birmingham he's just chatting shit like you on the forum relax yourself

Willy
17th April '11, 09:12 PM
I'm in East daily, dealing with the tops guys like Dave Courtney S.N.M

Kid-Romer
17th April '11, 10:32 PM
too many haters on marg yooo

187
18th April '11, 01:24 AM
marg is top 15 tbh... no one is hating on him allow dat talk cuz ^^^

Naruto
18th April '11, 11:17 AM
kebab don't kno wag1?
last month man wouldn't of put fix in his top 5 but now he's in there lulul... :dead:
what made u see sense my nigga?

are u stupid or something? check all the old ratings threads in the rap room n see how many times i put dotm in my top 5, fool.


Margs was known way before his features on Pure Koke

he's trollin lol leave him i dont even pay attention to guys like him anymore. some full on troll, he's a neek who dont kno shit.

187
18th April '11, 02:35 PM
my bad doner... i feel a bit dumb now tbh... ^^^
still... fix >>> margs imo.

press1
19th April '11, 12:05 PM
First time hearing Margs, maybe i'm late or whatever but boy...i was expecting better. Niki definitely saved the track but will be interesting to hear her versatility before it gets OLD very, very quickly.