PDA

View Full Version : What is going to happen tonight? Arsenal vs Spurs



Pages : [1] 2

Ari Gold
21st September '10, 03:50 PM
lol at how wenger is banned from attending the match

akash123
21st September '10, 03:52 PM
Arsenal to merk spurs ill post a stream near the time of the match

Ari Gold
21st September '10, 03:54 PM
both sides will be playing b teams, and without wenger there im not feeling as confident as id hoped

akash123
21st September '10, 03:58 PM
both sides will be playing b teams, and without wenger there im not feeling as confident as id hoped

True but he will still be able to tell pat rice what he wants the players to do

Switch
21st September '10, 04:01 PM
it may be tough (fabinski is in goal) but we'll win, hopefully some of younger players playing tonight impress and get the goals. *stares towards JET*

Pezman
21st September '10, 04:02 PM
arsenal to win 3-2

chris89
21st September '10, 04:03 PM
Danny Rose is going to happen

inb4hesinjured

akash123
21st September '10, 04:05 PM
Danny Rose is going to happen

inb4hesinjured

LOL danny rose something tells me jack willshere will play well if if is picked to play

GoodFella
21st September '10, 04:06 PM
Put Arsenal in my bet 7/4 is too big.

Reckon it will be a good game both teams will score I think.

Goin for 3-1 Gunners

Ari Gold
21st September '10, 04:14 PM
http://www.grapheine.com/bombaytv/graphiste-uk-595cdb547ec088714bf9bea10413cee5.html

i really hope they play gallas

Switch
21st September '10, 04:22 PM
http://www.grapheine.com/bombaytv/graphiste-uk-595cdb547ec088714bf9bea10413cee5.html

i really hope they play gallasme too, if our players really didn't like him would be nice to see them go in, like with adebayor.

316
21st September '10, 04:38 PM
whys wenger banned, what times kick-off?

Ari Gold
21st September '10, 04:44 PM
he was switching at the officials who let the sunderland game go on for so long. they scored in like, the 95th minute or something stupid.

he got a 1 game ban and an 8 grand fine. he had until thursday to accept them charges or fight them, and he chose to accept them now, miss this carling cup game, but be there for the premiership game on saturday.

kick off is 7:45 i think, sky sports 2.

Naruto
21st September '10, 04:51 PM
yeah sky sports 2

can finally watch games now on sopcast >>>>

Tottenham Possible Starting 11: Cudicini; Hutton, Bassong, Gallas, Assou-Ekotto; Bentley, Palacios, Sandro, Kranjcar; Keane, Pavlyuchenko.

Arsenal: Possible Starting 11: Fabianski; Hoyte, Djourou, Squillaci, Gibbs; Eboue, Eastmond, Wilshere, Lansbury; Emmanuel-Thomas, Vela.

Gonna be a good game.

Arsenal to win 2-1

Switch
21st September '10, 05:11 PM
whys wenger banned, what times kick-off?because of his erm 'push' against the 4th official during the sunderland game

Genetically Genuine
21st September '10, 06:10 PM
Spurs will win, and I'm an Arsenal fan

Also, Wilshere I'm pretty sure won't play, he's part of the first team furniture now and has been starting quite a lot of games lately.

Keyser Söze
21st September '10, 06:29 PM
Danny Rose is going to happen

He's on loan at Bristol City.

Michael.
21st September '10, 06:33 PM
I can't see us beating Spuds tonight so I'm gonna say 3 - 1 to them. Hope I'm wrong.

Harry said he's putting out a strong side.

I heard they're defense is fucked though, only Bassong fit.

Naruto
21st September '10, 06:36 PM
smh we wont lose.

wag1 for u pessimistic arsenal fans (inb4justbeingreal) going miserable after the sunderland game?

we're gonna win tonight truss

akash123
21st September '10, 06:37 PM
smh we wont lose.

wag1 for u pessimistic arsenal fans (inb4justbeingreal) going miserable after the sunderland game?

we're gonna win tonight truss

Trust exactly support the team or support someone else

Switch
21st September '10, 06:41 PM
I don't think they are being pessimistic, just realistic based on the team that'll play and just how much this game is to the spuds, but i can't say we'll lose to them and i never will, but thats just me.

Michael.
21st September '10, 06:43 PM
I don't think they are being pessimistic, just realistic based on the team that'll play and just how much this game is to the spuds, but i can't say we'll lose to them and i never will, but thats just me.

Basically.

quality
21st September '10, 06:58 PM
Yeah we're not playing the first team. How much it means, lol.

akash123
21st September '10, 07:06 PM
Yeah we're not playing the first team. How much it means, lol.

Only cuz you play In the champions league now

quality
21st September '10, 07:12 PM
Only cuz you play In the champions league now

Yeah but I was replying to...

"I don't think they are being pessimistic, just realistic based on the team that'll play and just how much this game is to the spuds, but i can't say we'll lose to them and i never will, but thats just me."

Air.

Looking forward to seeing Sandro still.

316
21st September '10, 07:20 PM
http://www.grapheine.com/bombaytv/webdesign-uk-4f91e2104d8fa909c7c8267c6f84eab7.html

Switch
21st September '10, 07:21 PM
cesc out for three weeks for those that don't know

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6391412,00.html

Foggy Man
21st September '10, 07:26 PM
Tottenham v Arsenal line-ups
Tottenham: Pletikosa, Naughton, Bassong, Caulker, Assou-Ekotto, Bentley, Livermore, Palacios, Sandro, Pavlyuchenko, Giovani. Subs: Cudicini, Hutton, Huddlestone, Lennon, Jenas, Keane, Kranjcar.
Arsenal: Fabianski, Eboue, Koscielny, Djourou, Gibbs, Lansbury, Denilson, Wilshere, Nasri, Rosicky, Vela. Subs: Almunia, Sagna, Clichy, Arshavin, Chamakh, Eastmond, Emmanuel-Thomas.

daspecimen
21st September '10, 07:26 PM
posted above

Xtra P
21st September '10, 07:26 PM
cesc out for three weeks for those that don't know

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6391412,00.html

3 of our best players in their positions all out(Verminator, Van P & Cesc) & it's only September

It's like some sort of sick joke

quality
21st September '10, 07:28 PM
Fab and RVP are constantly getting injured, it can't always be random.

Switch
21st September '10, 07:30 PM
Tottenham v Arsenal line-ups
Tottenham: Pletikosa, Naughton, Bassong, Caulker, Assou-Ekotto, Bentley, Livermore, Palacios, Sandro, Pavlyuchenko, Giovani. Subs: Cudicini, Hutton, Huddlestone, Lennon, Jenas, Keane, Kranjcar.
Arsenal: Fabianski, Eboue, Koscielny, Djourou, Gibbs, Lansbury, Denilson, Wilshere, Nasri, Rosicky, Vela. Subs: Almunia, Sagna, Clichy, Arshavin, Chamakh, Eastmond, Emmanuel-Thomas.strong squad tbf, i would have put vito or chseney as sub goalie though, even though it's unlike the goalie will get on, no wonder chesney is pissed.

316
21st September '10, 07:31 PM
yeah but squelchy n koschienly will do well n jack wilshere in fabregas position(hes gonna replace cesc when he leaves anyway), it will be fine

Switch
21st September '10, 07:32 PM
3 of our best players in their positions all out(Verminator, Van P & Cesc) & it's only September

It's like some sort of sick jokeit's just arsenal, its been happening for years now, we have to get used/are used to it even though it's an extreme nuisance

316
21st September '10, 07:32 PM
n mannone should play more cuz he has shown he can play

Xtra P
21st September '10, 07:33 PM
it's just arsenal, its been happening for years now, we have to get used/are used to it even though it's an extreme nuisance

No we shouldn't get used to it, we should get new players, ones that aren't made of cotton, it's the reason we never win shit.

Switch
21st September '10, 07:38 PM
n mannone should play more cuz he has shown he can play.


No we shouldn't get used to it, we should get new players, ones that aren't made of cotton, it's the reason we never win shit.i didn't mean like that but i also think especially with niggling/reoccurring injuries its a mental thing, also players being rushed back, fuck that let them take their time to fully recover.

quality
21st September '10, 07:39 PM
We have 1 player who started at the weekend, Arsenal have 3. Does anyone really give a shit? Agree with Harry, if we didn't have the CL we should go for it (and don't understand any team outside the top four who wouldn't), but lets just see what some of the youngers can do.

Switch
21st September '10, 07:41 PM
We have 1 player who started at the weekend, Arsenal have 3. Does anyone really give a shit? Agree with Harry, if we didn't have the CL we should go for it (and don't understand any team outside the top four who wouldn't), but lets just see what some of the youngers can do.the only reason why we (both sets of fans) care is because its a north london derby, if it wasn't then this team wouldn't be playing, im hoping for another good clash though.

Parring PumPum
21st September '10, 07:42 PM
http://atdhe.net/24515/watch-tottenham-vs-arsenal

Stream for anyone who wants.

Should be a good watch still

Switch
21st September '10, 07:44 PM
pissed gallas isn't playing

NaiJaBoY
21st September '10, 07:46 PM
How does Lansbury start ahead of Jet?

We are so small upfront

Parring PumPum
21st September '10, 07:47 PM
Can see Rosicky and Nasri duppying the midfield though, got Nasri to score first.

Keyser Söze
21st September '10, 07:48 PM
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchid=88207&part=sports

Switch
21st September '10, 07:50 PM
vela with a chip goal in this game?


How does Lansbury start ahead of Jet?

We are so small upfrontdon't know but it's nice to see him get a chance

Parring PumPum
21st September '10, 07:51 PM
So that's why Vela prefers to lob rather than lacing a shot...

D.MAN
21st September '10, 07:57 PM
stream?

Switch
21st September '10, 07:58 PM
poor defensive positioning by Djourou

Parring PumPum
21st September '10, 08:01 PM
http://atdhe.net/24515/watch-tottenham-vs-arsenal

1-0!

Switch
21st September '10, 08:02 PM
stream?
All the links you need (http://www.grimeforum.com/forum/showthread.php?t=68900)

if you haven't got sopcast i advise you to download and install it.

NaiJaBoY
21st September '10, 08:03 PM
ok Henry nice one

Switch
21st September '10, 08:03 PM
Landbury, i'm so happy for the guy, he's had a hard time with injuries and he loves this club so well done sir

Equilibrium
21st September '10, 08:04 PM
smh arsenal playing boring football

edit: didnt know they scored

Switch
21st September '10, 08:06 PM
smh arsenal playing boring football spain do it, its brilliant, barca do it its exhilarating, arsenal do its boring, hmm OK then

Pezman
21st September '10, 08:06 PM
my mum unplugs the router an i miss the goal fuckin great lol

Parring PumPum
21st September '10, 08:07 PM
If that final ball for Arsenal went through ... JEEZE!

Switch
21st September '10, 08:08 PM
that was greedy from bentley he should of went on a bit more

Equilibrium
21st September '10, 08:08 PM
spain do it, its brilliant, barca do it its exhilarating, arsenal do its boring, hmm OK then

smh i find both spain and barca boring and that was my first impression, its picking up now.

lol at bentley shoulda passed, bare desperate to score against his former club

NaiJaBoY
21st September '10, 08:10 PM
smh @ Johan wtf is he on?

lol They cant keep up with Jack

Keyser Söze
21st September '10, 08:10 PM
smh i find both spain and barca boring

You're lost !

Equilibrium
21st September '10, 08:12 PM
You're lost !

i know (apart from messi of course)

akash123
21st September '10, 08:12 PM
spurs are just taking the arsenal players out wtf scumbags

Switch
21st September '10, 08:13 PM
smh i find both spain and barca boring and that was my first impression, its picking up now.

lol at bentley shoulda passed, bare desperate to score against his former clubwhat teams do you think play beautiful football then?

Equilibrium
21st September '10, 08:14 PM
tottynam going in on the counter

Switch
21st September '10, 08:15 PM
Djourou is on some manic defending

daspecimen
21st September '10, 08:16 PM
djourou has had shockers the last two times he's played for the club, including being part of a back four with fabianski and sqcuilaci (sp) that shipped 3 goals in a reserve game but it's important to remember he's been out for 16/18 months with knee trouble and this is his first start back

wilshere is running the show out there

Equilibrium
21st September '10, 08:16 PM
what teams do you think play beautiful football then?

funnily enough arsenal most of the time but earlier there was string of about 50 passes where they didnt make any progress smh. brazil, argentina.
spain and barca play football technically very well but the way they play doesnt stimulate me NH

D.MAN
21st September '10, 08:20 PM
http://atdhe.net/24515/watch-tottenham-vs-arsenal

1-0!

safe

Switch
21st September '10, 08:20 PM
funnily enough arsenal most of the time but earlier there was string of about 50 passes where they didnt make any progress smh. brazil, argentina.
spain and barca play football technically very well but the way they play doesnt stimulate me NHok, i can understand that the passing can get tiresome after awhile, especially when they are short and square passes that don't seem to be doing much.

Equilibrium
21st September '10, 08:22 PM
ok, i can understand that the passing can get tiresome after awhile, especially when they are short and square passes that don't seem to be doing much.

ye exactly

lol at arsenal sonning tottenham at white hart lane

Switch
21st September '10, 08:23 PM
we need to look for that 2nd goal, the games gone a bit stale

NaiJaBoY
21st September '10, 08:25 PM
sup with the tackles scumfags

Equilibrium
21st September '10, 08:25 PM
fack he was well on

Switch
21st September '10, 08:27 PM
loving landsburys attitude today


fack he was well on:laugh: he was blatantly onside maybe it was too obvious, linesman thought nar can't be

NaiJaBoY
21st September '10, 08:27 PM
Ffs linesman!!!!!!!!!

Parring PumPum
21st September '10, 08:28 PM
This is a good look for Fabianski, i'm sure this is exactly what he's meant by 'proving' himself.

Fuck off Sandro.

Tony Starks
21st September '10, 08:29 PM
i cant believe the linesman reacted to the spurs line

Wilsheres pass>>

daspecimen
21st September '10, 08:30 PM
that through ball by jack was a peach. the lineman is on something.

need a second goal to put some daylight in this game

Parring PumPum
21st September '10, 08:30 PM
Wenger BB Pinning Pat Rice to see how Rosicky is.

Switch
21st September '10, 08:30 PM
wonderful tackle by dj, he's really good at them still

rocky down

NaiJaBoY
21st September '10, 08:30 PM
Orders from Harry, kick em!

Switch
21st September '10, 08:32 PM
Wenger BB Pinning Pat Rice to see how Rosicky is. probably went something like this "is errrr rosicky ok, lol, tb xx"

Parring PumPum
21st September '10, 08:34 PM
Rosicky off for JET maybe?

Switch
21st September '10, 08:35 PM
http://www.lestercrafton.com/TotalDominationNEW.gif

need a couple more goals though

D.MAN
21st September '10, 08:36 PM
streams sick

316
21st September '10, 08:36 PM
good game

Switch
21st September '10, 08:36 PM
Rosicky off for JET maybe?it's possible, the guy can seemingly play anywhere (no exaggeration).

Seven
21st September '10, 08:38 PM
who saww eboues shoes fall off lool and he kept goin

Switch
21st September '10, 08:39 PM
updates from the other CC games
ESPN Football Live Updates (http://soccernet-assets.espn.go.com/scoreboard?league=all&cc=5739)

daspecimen
21st September '10, 08:39 PM
it's possible, the guy can seemingly play anywhere (no exaggeration).

he has played everywhere bar in goal and right back lol

they seem to like him as a right sided front player or a central striker atm so thats where he's getting the most action

Parring PumPum
21st September '10, 08:53 PM
WHAT?

Switch
21st September '10, 08:54 PM
lets see if someone gets sent off, since it's been quite frequent in our games this season

D.MAN
21st September '10, 08:54 PM
kmt!!!!

Switch
21st September '10, 08:54 PM
that was offside

daspecimen
21st September '10, 08:54 PM
he's well off but fabianski was fucking poor.

szczsney is pissed lol

Parring PumPum
21st September '10, 08:54 PM
Fabianski for Almunia please Wenger.

316
21st September '10, 08:55 PM
how was that not offside?!

Switch
21st September '10, 08:55 PM
this linesman is a fucking joke

NaiJaBoY
21st September '10, 08:55 PM
lol @ linesman

Switch
21st September '10, 08:56 PM
he's well off but fabianski was fucking poor.

szczsney is pissed lol. fabinski with his weak fucking hands

Parring PumPum
21st September '10, 08:56 PM
Was that Pav in the crowd?!

MichaelTBH
21st September '10, 08:57 PM
fml man, i knew our disallowed chance would come back to haunt us

Seven
21st September '10, 08:59 PM
fabianiski needs to leave in jan

Parring PumPum
21st September '10, 08:59 PM
Denilson to score the free kick

Or not.

Switch
21st September '10, 09:02 PM
that wasn't a yellow


fabianiski needs to leave in janhe should have been fucked off during the summer, he isn't better that vito or szczney, so there is no point in having him

daspecimen
21st September '10, 09:03 PM
who got a yellow?

Switch
21st September '10, 09:04 PM
passes are getting sloppy, we need to refocus


who got a yellow?bassong should have had one for the tackle on jack

daspecimen
21st September '10, 09:07 PM
passes are getting sloppy, we need to refocus

bassong should have had one for the tackle on jack

ah i saw that tackle. jack will be sore tomorrow. they have all had a crack at him lol

Switch
21st September '10, 09:07 PM
loving gibbs, wish clichy would play this much enthusiasm

NaiJaBoY
21st September '10, 09:08 PM
Vela to score with a chip header

Switch
21st September '10, 09:10 PM
should have done better there, up the levels lads.

denilson limping


Vela to score with a chip header:laugh:

Xtra P
21st September '10, 09:11 PM
How many chances is Wenger going to give Flappyanski?

The guys waste

Switch
21st September '10, 09:13 PM
lansbury has looked good today, he's really relishing his chance to play *looks at mark randall and proceeds to shake head*

Papinades_
21st September '10, 09:14 PM
This Sandro dude is fucking terrible :laugh:

Hold tight that prick lino.

daspecimen
21st September '10, 09:16 PM
eboue going on like he's ronaldo, just plucking balls out of the sky.

true comment about lansbury

Switch
21st September '10, 09:17 PM
bassong has had the better of vela thus far, hoping subs will start coming on soon, we don't need extra time.

KOS>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

chamakh getting readied

D.MAN
21st September '10, 09:17 PM
chamak soon come!!!!

Stefan Jovetic
21st September '10, 09:17 PM
man like arshy and chams *smiles*

Switch
21st September '10, 09:19 PM
arshavin coming on to

nasri is now capo, give it to jack nas lol

NaiJaBoY
21st September '10, 09:19 PM
Ok Arshavin its only 20mins, u can at least run for that long

Switch
21st September '10, 09:21 PM
lansbury want to tackle him good and proper, you could just see it in his face

daspecimen
21st September '10, 09:24 PM
gibbs is having a shower game

sando's looking for a way out still

Switch
21st September '10, 09:24 PM
arshavin constantly losing the ball is annoying, he's a lot better than that

daspecimen
21st September '10, 09:26 PM
arshavin constantly losing the ball is annoying, he's a lot better than that

doesn't look like he wants to be there tbh. he should man up, score a goal and then the game can finish as it should.

quality
21st September '10, 09:26 PM
Arsenal have that Barcelona type thing where all the players no matter what the age come into the team and seem really comfortable on the ball (obviously not that level though). Difficult not to be envious of Gibbs, Wilshire, Lansbury etc. Sandro looks off the pace, but would expect that as he's only been over a week, Caulker looks a decent prospect and I'm glad that the reviews from the reserves seem to be accurate (unlike, say Lee Barnard).

Fabianski is wank for you boys.

AHHHH KEANE.

daspecimen
21st September '10, 09:27 PM
lansbury is arsenal through and through lol

Switch
21st September '10, 09:29 PM
lansbury >>>>>>>>>


Arsenal have that Barcelona type thing where all the players no matter what the age come into the team and seem really comfortable on the ball (obviously not that level though). Difficult not to be envious of Gibbs, Wilshire, Lansbury etc. Sandro looks off the pace, but would expect that as he's only been over a week, Caulker looks a decent prospect and I'm glad that the reviews from the reserves seem to be accurate (unlike, say Lee Barnard).

Fabianski is wank for you boys.

AHHHH KEANE.everyone knows this, except the man that can actually do something about it

quality
21st September '10, 09:31 PM
I remember the 5-1 in the Carling Cup, he was fucking terrible. I really don't understand the not buying a keeper thing, it gets more puzzling every time an Arsenal keeper makes a mug of himself.

daspecimen
21st September '10, 09:34 PM
i continued to have faith until today. he's had nothing to do all game and the easiest save you could have given him and he fluffs his lines.

mannone and szczesny have every right to be left scratching their heads and hoping that they can get ahead of him in the pecking order in time for the FA Cup in Jan.

Switch
21st September '10, 09:35 PM
tottenhams goalie has been solid today

Tony Starks
21st September '10, 09:35 PM
Arshavin is such a twat

Switch
21st September '10, 09:39 PM
3 Mins left arsenal to core in the 4 min of added on time

nearly, come on lads


Arshavin is such a twatI'm thinking JET should have came on instead

lansbury needs to play more, his attitude has been wonderful

NaiJaBoY
21st September '10, 09:40 PM
i continued to have faith until today. he's had nothing to do all game and the easiest save you could have given him and he fluffs his lines.

mannone and szczesny have every right to be left scratching their heads and hoping that they can get ahead of him in the pecking order in time for the FA Cup in Jan.
It wasnt an easy save tho

316
21st September '10, 09:40 PM
i still dont get how that wasnt offside when in the first half we was off by a shoelace

quality
21st September '10, 09:41 PM
He definitely should have saved that. Robbie Keane celebrating it like he scored Berbatov's bicycle was a joke.

FG
21st September '10, 09:43 PM
Only watched the second half so far.

Gibbs is quality, always rated Djorou and what he's done he's done well.

Wilshere is potentially top class, his a knack of retaining possession when under pressure, very good long-range passing (not Fabregas but near Fabregas-esque already), making space and finding the free man.

Appreciate Manu's directness in a game like this.

Don't get too carried away with the Asenal style of football stuff but we've been really good to watch, great game.

Pen

daspecimen
21st September '10, 09:43 PM
It wasnt an easy save tho

ian wright had it spot on. the one spot in the goal you'd expect him to make the save is where the ball goes and he fluffs it.

Tony Starks
21st September '10, 09:44 PM
*holds breath*

FG
21st September '10, 09:44 PM
woooiiiiii

Tony Starks
21st September '10, 09:44 PM
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

daspecimen
21st September '10, 09:44 PM
give it 10 minutes, and stick Eastmond on to shore things up. Take off Arshavin if you fucking have to

MichaelTBH
21st September '10, 09:44 PM
i still dont get how that wasnt offside when in the first half we was off by a shoelace

.

Tony Starks
21st September '10, 09:45 PM
Theres been two pens in the last two games and chamakh has been there twice and left it for midfielders.

Thats not a goalscorers behaviour

Stefan Jovetic
21st September '10, 09:45 PM
get innnnn!!!!

stringerbell19
21st September '10, 09:45 PM
who are yaaaaaaa

nasri

NaiJaBoY
21st September '10, 09:45 PM
Nasri!!!

Switch
21st September '10, 09:45 PM
fucking missed it, i was making hot chocolate bang 2-1

daspecimen
21st September '10, 09:47 PM
nasri is a machine

that's another one!

Switch
21st September '10, 09:47 PM
He definitely should have saved that. Robbie Keane celebrating it like he scored Berbatov's bicycle was a joke.its the derby though, even if its a shit goal and you're already winning 3-0 you celebrate to rub it in a bit lol

FG
21st September '10, 09:47 PM
Chamakh is a lot

daspecimen
21st September '10, 09:47 PM
that was a ball though

316
21st September '10, 09:48 PM
i still dont get where the ref has lost his red card

daspecimen
21st September '10, 09:48 PM
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey

they should be aiming for 5 still

stringerbell19
21st September '10, 09:49 PM
lmaooooo spurs havin a mare now

Switch
21st September '10, 09:49 PM
another peno, booooooooyyyyy, chamackh has got us like 3 pens already this season, watch out chelsea lol

FG
21st September '10, 09:49 PM
Great pen to be fair, makes the Rosicky thing look even more dumb now

Xtra P
21st September '10, 09:49 PM
Just gonna say 2 things

1. Gibbs should start over Clichy.
2. Nasri should take the pens when Cesc ain't on the pitch.

NaiJaBoY
21st September '10, 09:49 PM
Penalties in extra time, tut that wasnt for at least 30mins

Switch
21st September '10, 09:50 PM
3-1

Hickory Dickory
21st September '10, 09:50 PM
How long till the match ends my stream doesn't show it.

C.
21st September '10, 09:51 PM
very peak for Spurs!

Switch
21st September '10, 09:51 PM
Just gonna say 2 things

1. Gibbs should start over Clichy.
2. Nasri should take the pens when Cesc ain't on the pitch.agreed

daspecimen
21st September '10, 09:52 PM
denilson has been solid today as well, minus they ultra wayward shot

shocking defending there from eboue.

NaiJaBoY
21st September '10, 09:52 PM
Arsene pls bring JET on


Denilson>>>>>>>>>>>>>>>>>lol

how did he keep the ball

daspecimen
21st September '10, 09:52 PM
How long till the match ends my stream doesn't show it.

5 minutes left in first half extra time

Xtra P
21st September '10, 09:53 PM
denilson has been solid today as well, minus they ultra wayward shot

shocking defending there from eboue.

.

He's had a decent game & that means A LOT coming from me.

daspecimen
21st September '10, 09:53 PM
.

He's had a decent game & that means A LOT coming from me.

lol *print screen*

gutted to see him coming off. he merked all game

Switch
21st September '10, 09:53 PM
How long till the match ends my stream doesn't show it.20 mins overall 5 this half, 15 in the next

NaiJaBoY
21st September '10, 09:55 PM
ffs Clichy?

huh?

Xtra P
21st September '10, 09:55 PM
Now watch Clichy lose us the game

NaiJaBoY
21st September '10, 09:55 PM
oh Gibbs is injured

Switch
21st September '10, 09:55 PM
oh noes clichy is coming on hopefully not for gibbs becase he has nulified lennon wondefully.

oh fuck gibbs is coming off

D.MAN
21st September '10, 09:55 PM
im late but


jhbvskfhdfvjsfvojkLKHBDKHFB;KSFVBLJSFKJVIFS
VL;KJXFBVKHFXBVKHBX;KHVFXKLVBJLFVBIFV
VBMKCFXNVKXBDVBFXKJ
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

NaiJaBoY
21st September '10, 09:56 PM
Now watch Clichy lose us the game
Clichy>>>>>>>>>>>>>>>>

akash123
21st September '10, 09:57 PM
lol all da arsenal fans who said spurs were gonna win you should be ashamed

NaiJaBoY
21st September '10, 09:57 PM
Arsenal fans chant "shall we make a DVD!?" lol

BIGDON
21st September '10, 09:57 PM
4-1

Scrappy123
21st September '10, 09:57 PM
Par

FG
21st September '10, 09:57 PM
Go on Andrei

D.MAN
21st September '10, 09:58 PM
juask/;dkcvldshihcjlsdkhcvlkhglkdhciglvkhadcvljkhvjz
>>>>>>>>>>>>>>>>

daspecimen
21st September '10, 09:58 PM
lol fuck 5. we should go for 6

stringerbell19
21st September '10, 09:58 PM
arshavin got tech werent even tryin

akash123
21st September '10, 09:58 PM
game over arshavin>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

Pezman
21st September '10, 09:58 PM
arshavinnnnnnnnnnnn

daspecimen
21st September '10, 09:59 PM
lol @ that little cunt crying. bwahahahahahahahahaha

Switch
21st September '10, 09:59 PM
4-1 the little russian bastard, plays shit scores a banger, i think i hate him for constantly proving me wrong

NaiJaBoY
21st September '10, 09:59 PM
Str8 Arshavin it, Arsenal not having it!!!! 1-4

D.MAN
21st September '10, 10:00 PM
all u man chatin shit bout arsharvin

<<<

Switch
21st September '10, 10:00 PM
Arsenal fans chant "shall we make a DVD!?" lol:laugh: arsenal away fans are brilliant

stringerbell19
21st September '10, 10:00 PM
hold on

clichy>>>gibbs

ur mad if u think not

gibbs will get fucked over when it comes to the big games

Switch
21st September '10, 10:00 PM
thou shalt not score (another goal)

Tony Starks
21st September '10, 10:01 PM
<<<<<<Clichy

316
21st September '10, 10:01 PM
:-D



.

He's had a decent game & that means A LOT coming from me.

lol

D.MAN
21st September '10, 10:01 PM
in Arsene we trust .

Switch
21st September '10, 10:01 PM
One Team in london, there's only one team in LOOOONNNNDON, there's only one team in london lol love that chant

NaiJaBoY
21st September '10, 10:02 PM
wait 2nd half?

for what?

Seven
21st September '10, 10:02 PM
:D
:skank:

Xtra P
21st September '10, 10:03 PM
Spurs are forever our bitch

stringerbell19
21st September '10, 10:04 PM
spurs fans are hurtttttttttttttttttttttin right now

Switch
21st September '10, 10:04 PM
Spurs are forever our bitchand forever in our shadow, they need to just recognise this

stringerbell19
21st September '10, 10:06 PM
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs713.snc4/63335_474579362227_595752227_6584078_4485787_n.jpg

Xtra P
21st September '10, 10:07 PM
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs713.snc4/63335_474579362227_595752227_6584078_4485787_n.jpg

:laugh: :laugh:

Switch
21st September '10, 10:12 PM
LOL at the goalies just kicking it to each other


http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs713.snc4/63335_474579362227_595752227_6584078_4485787_n.jpg :laugh: its that one tear drop that does it

i think arsene wants one more

MichaelTBH
21st September '10, 10:12 PM
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs713.snc4/63335_474579362227_595752227_6584078_4485787_n.jpg

looks like ben from eastenders :laugh:

Xtra P
21st September '10, 10:12 PM
Didn't even know Ben Mitchell was a yid

Matt91
21st September '10, 10:13 PM
lol if you arsenal fans are hyping about this.

I swear you called spurs a "little club" when we hyped beating you 5-1 :laugh:

NaiJaBoY
21st September '10, 10:15 PM
http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs713.snc4/63335_474579362227_595752227_6584078_4485787_n.jpg
*save, send to work email*

Switch
21st September '10, 10:16 PM
nice try by arshavin

Xtra P
21st September '10, 10:16 PM
The turkey neck wheeler & dealer is pissed :laugh:

NaiJaBoY
21st September '10, 10:17 PM
lol if you arsenal fans are hyping about this.

I swear you called spurs a "little club" when we hyped beating you 5-1 :laugh:
Thats exactly why we are hyped about it, now those fuckers can shut the fuck up about it

We knocked them out 1-4 at WHL


BOOM!

Switch
21st September '10, 10:19 PM
lol if you arsenal fans are hyping about this.

I swear you called spurs a "little club" when we hyped beating you 5-1 :laugh:its called exacting revenge, plus beating you local rivals in their own back 4-1 isn't something to celebrate, even if its the carling cup.

when we moan about our team people jump on us, when we celebrate our or players people jump on us. just leave us alone if its a bother.

akash123
21st September '10, 10:19 PM
has da stream fuked up for anybody else

Xtra P
21st September '10, 10:20 PM
Thats exactly why we are hyped about it, now those fuckers can shut the fuck up about it

We knocked them out 1-4 at WHL


BOOM!

.

Spurs need to know their place, maybe this beating will slap some reality back into them.

I got some spud supporters to holla at tomorrow at work lol

Switch
21st September '10, 10:21 PM
The turkey neck wheeler & dealer is pissed :laugh::laugh:


has da stream fuked up for anybody elseit normally does when the games done

NaiJaBoY
21st September '10, 10:21 PM
Lansbury had a great game, top player

akash123
21st September '10, 10:23 PM
game over yeah?

Xtra P
21st September '10, 10:23 PM
game over yeah?

Well & truly

Switch
21st September '10, 10:26 PM
Lansbury had a great game, top playerhe does look promising, like i said before his attitude is brilliant more first-teamers should play with that kind of attitude, wonderful to see. kos also was very solid again

akash123
21st September '10, 10:28 PM
truss spurs will always be arsenal's bitch

nortside
21st September '10, 10:46 PM
Just gonna say 2 things

1. Gibbs should start over Clichy.
2. Nasri should take the pens when Cesc ain't on the pitch.

QFT

Yeah man don't even care for the carling cup but beating sPuds 4-1 at their own backyard is SWEET!!!

NaiJaBoY
21st September '10, 10:51 PM
Rosicky didnt know Arsene wasnt on the bench till half time


This moron was our Captain for the game, WTF?

quality
21st September '10, 11:11 PM
4-1 is a bit of a par, but in reality I was expecting defeat given the side we put out. Would have liked to see Hutton start, but assuming he'll play at the weekend.

Naruto
22nd September '10, 12:33 AM
Basically.


smh we wont lose.

wag1 for u pessimistic arsenal fans (inb4justbeingreal) going miserable after the sunderland game?

we're gonna win tonight truss

.

can't believe i fell asleep i tried staying up im never gonna live this down lol :sad:

arsenal >>>>>>>>>

akash123
22nd September '10, 12:39 AM
.

can't believe i fell asleep i tried staying up im never gonna live this down lol :sad:

arsenal >>>>>>>>>

LOL kebab you fell asleep

Naruto
22nd September '10, 12:51 AM
LOL kebab you fell asleep

i came back from college like 3 oclock and i was trying to stay up made it to about 6:50 or something damnnn im so angry lol

knowing me i probably would have jinxed us anyway lool :laugh::laugh:

*arsenal go 1-0 up*

me: ewhufebwnfiu we're gonna win 3 now!!!

*keane hatrick, arsenal lose 3-1*
:angry::laugh:

GoodFella
22nd September '10, 12:54 AM
fabby is crao, lol at arsene tryin build him up pre game

Gibbs needs to be startin i dont care what u say

arsenal let me down in my bet, smh

Jammie Dodger
22nd September '10, 01:16 AM
whl was immense. the last 15 of extra time was the nicest view of pure blue seats ive seen in a while.

wilshere & eboue tonight thou >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Ari Gold
22nd September '10, 01:55 AM
what a fucking sick result, i had some concerns knowing it wasnt going to be our top squad, but only because i thought tottenham were going to proper go all out cos this is the kind of low level cups they should be aiming for, plus they always dream of proving themselves against arsenal. when i saw the lineups i was thinking 3 - 1 to us.

my boy is a spurs fan and so is his dad. i watched this in their house with them whilst wearing my arsenal shirt, having a smoke and drinking their lovely orange juice loool.

also lets get something straight, really and truly this should of ended 2 - 0 at full time, but the ref was living some backwards lifestyle wear he was calling offside at us when it wasnt even that, and then allowing spurs a goal which was about a foot offside. not to mention they were bitches the whole game doing bare little fouls and shit. because of these poor ref decisions tottenham had to go extra time and take this deeper beating. goes to show you cheating and dirty scoring dont always pay off. tottenham got fully outclassed sorry.

Michael.
22nd September '10, 01:57 AM
Nice result lads, I'm impressed.

I'm also impressed with the side Wenger put out, looks like he's finally starting to take this competition serious.

Hold tight me for think we'd get beat 3 -1 though.

Arsenal >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Spuds.

:-D

Mr. Jefferies
22nd September '10, 02:10 AM
what a fucking sick result, i had some concerns knowing it wasnt going to be our top squad, but only because i thought tottenham were going to proper go all out cos this is the kind of low level cups they should be aiming for, plus they always dream of proving themselves against arsenal. when i saw the lineups i was thinking 3 - 1 to us.

my boy is a spurs fan and so is his dad. i watched this in their house with them whilst wearing my arsenal shirt, having a smoke and drinking their lovely orange juice loool.

also lets get something straight, really and truly this should of ended 2 - 0 at full time, but the ref was living some backwards lifestyle wear he was calling offside at us when it wasnt even that, and then allowing spurs a goal which was about a foot offside. not to mention they were bitches the whole game doing bare little fouls and shit. because of these poor ref decisions tottenham had to go extra time and take this deeper beating. goes to show you cheating and dirty scoring dont always pay off. tottenham got fully outclassed sorry.

Made me lol.

Ari Gold
22nd September '10, 02:16 AM
Made me lol.

holdtight him for having me there cos it must of been a deeper level of pain in his heart lol

NaiJaBoY
22nd September '10, 02:56 AM
Nice result lads, I'm impressed.

I'm also impressed with the side Wenger put out, looks like he's finally starting to take this competition serious.

Hold tight me for think we'd get beat 3 -1 though.

Arsenal >>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Spuds.

:-D

The only reason Arsene put a strong 2nd team was strickly for the fans, he knew Harry wasnt stupid enough to field a strong team and ruin their league and CL chances.

So he capitalised on that to get a win, next round if we draw anyone but a top 10 EPL team, its back to the kids.

Fabianski
Gibbs
Johan
Wilshire
Lansbury
Vela
Denilson

These are Carling cup vets, add 3/4 reserve players and we have "The Kids"

Michael.
22nd September '10, 07:57 AM
QFT

Yeah man don't even care for the carling cup but beating sPuds 4-1 at their own backyard is SWEET!!!
TBH

Was pissed when Rosicky took the one against Sunderland.

quality
22nd September '10, 10:11 AM
i had some concerns knowing it wasnt going to be our top squad, but only because i thought tottenham were going to proper go all out cos this is the kind of low level cups they should be aiming for, plus they always dream of proving themselves against arsenal.


Good one, maybe Arsenal should start aiming for some cups bruv?

Ari Gold
22nd September '10, 02:43 PM
personally i think arsenal should be aiming to release the dvd by christmas

Ari Gold
22nd September '10, 03:02 PM
also tottenham should try aiming for some goals bruv

Brisboy84
22nd September '10, 05:36 PM
Before Spud fans say it's only the Carling Cup, stop hyping..

1. We've beaten our local rivals, so of course Arsenal fans are gonna be hype.

2. You were doing the same when you beat us in the Carling Cup few years ago.

Obviously i'm pleased with the win. But not gonna get carried away as it's only the 3rd round of the Carling Cup, and we weren't facing a full-strength Spurs team.

LOL at Ben Mitchell crying, and LOL at Arsenal fans singing "shall we make a DVD" and "is this a fire drill" when the Spurs fans were clearing out before the end.

Spuds still in our shadow and deep down they know this.

Hold tight young Big Pun in the sombrero..

http://i52.tinypic.com/2mqngxs.jpg

Naruto
22nd September '10, 05:52 PM
spurs fans can't say it's only the carling cup cos realistically it's the only cup they have a chance of winning...well their best chance anyway
















































and it just went out the window :lol:

316
22nd September '10, 06:15 PM
whats this "shall we make a dvd" thing about anyway?

Switch
22nd September '10, 06:19 PM
Before Spud fans say it's only the Carling Cup, stop hyping..

1. We've beaten our local rivals, so of course Arsenal fans are gonna be hype.

2. You were doing the same when you beat us in the Carling Cup few years ago.

Obviously i'm pleased with the win. But not gonna get carried away as it's only the 3rd round of the Carling Cup, and we weren't facing a full-strength Spurs team.

LOL at Ben Mitchell crying, and LOL at Arsenal fans singing "shall we make a DVD" and "is this a fire drill" when the Spurs fans were clearing out before the end.

Spuds still in our shadow and deep down they know this.

Hold tight young Big Pun in the sombrero..

http://i52.tinypic.com/2mqngxs.jpg:laugh: might be a vela relative

kind of looks like http://www.gifsoup.com/view/155045/adriansito-o.gif

quality
22nd September '10, 06:44 PM
spurs fans can't say it's only the carling cup cos realistically it's the only cup they have a chance of winning...well their best chance anyway


Bruv, that talk would mean something if Arsenal had won something recently. I'll take it from Chelsea and Man U fans, even Liverpool fans, but settle down.

pokemon
22nd September '10, 11:37 PM
its gone for football its gone so shit now man

akash123
22nd September '10, 11:48 PM
Bbc 1 now watch the yids
Get merked again LOL after newcastle duppied chelsea LOL

NaiJaBoY
23rd September '10, 12:48 AM
So ur definition of "recently" is strictly restricted to 5yrs

lol smh

Ari Gold
23rd September '10, 01:32 AM
whats this "shall we make a dvd" thing about anyway?

spurs released a dvd of the game they won 5-1.

thats how proud of it they were. it was at their ground, and any carling cup game. but they did beat arsenal, so they released a dvd of it.

Switch
23rd September '10, 04:25 AM
So ur definition of "recently" is strictly restricted to 5yrs

lol smhit madness how every keeps talking about how tropies we haven't won, within a set period of time, everyone hold us in such high regard, to be as shocked and disappointed that we haven't won one for a very short while.

Matt91
23rd September '10, 08:11 AM
spurs released a dvd of the game they won 5-1.

thats how proud of it they were. it was at their ground, and any carling cup game. but they did beat arsenal, so they released a dvd of it.

Smh

We make a DVD of every game, you div.

quality
23rd September '10, 08:37 AM
So ur definition of "recently" is strictly restricted to 5yrs

lol smh

But when Arsenal fans are chatting about "this is the type of small cup Spurs should be going for" it's air given Arsenal's recent record.

Jack 1017
23rd September '10, 10:55 AM
But when Arsenal fans are chatting about "this is the type of small cup Spurs should be going for" it's air given Arsenal's recent record.

Spurs should be going for these small cups cause they're a small team...simples

/

ddwoHHrO6m4

4_cQ-VnD-SA

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:

quality
23rd September '10, 11:20 AM
Big clubs win things, Arsenal win? Or is a stadium thing, Newcastle must be fucking massive then. I'm out, this debate is circular.