PDA

View Full Version : Harry Redknapp - The Wheeler Dealer???



skywalker
30th August '10, 01:08 PM
xJBsI7RAuvk


"fcuk off im not no wheeler dealer im a fcukin football manager"

haha

Tony Starks
30th August '10, 01:24 PM
:laugh:

This Del Boy Trotter image is the reason he'll never get the England job

The Don
30th August '10, 01:26 PM
:lol:

was this yesterday? cos he was pissssed off in the bbc interview aswell

BIGLEE
30th August '10, 01:27 PM
lmao.

Matt91
30th August '10, 01:41 PM
:lol:

Mr. Jefferies
30th August '10, 01:43 PM
Lol.

No One Likes Frank
30th August '10, 01:47 PM
LOOOL haha whilst I think Redknapp is a terrible football manager, he leaves me in stitches >>>>>>>>>>.

skywalker
30th August '10, 02:02 PM
:lol:

was this yesterday? cos he was pissssed off in the bbc interview aswell

yeah

Mr. Jefferies
30th August '10, 02:05 PM
LOOOL haha whilst I think Redknapp is a terrible football manager, he leaves me in stitches >>>>>>>>>>.

Really?

Hij
30th August '10, 02:10 PM
What a beaut.

nortside
30th August '10, 02:43 PM
you look at every club this guy been at the amount of transfers in and out, many pointless ones aswell and it would make you believe the rumours that he taking a slice from them.

he's slick i'll give him that cos from what i hear his backroom staff do most of the work he just the the guy at the front, similar to klinsmann when he was germanys boss and as we have seen now with joachim low at the world cup he was the real don

Shanger
30th August '10, 03:13 PM
redknapp is the gulliest guy in football.

Brisboy84
30th August '10, 03:39 PM
:laugh::laugh::laugh:

Guy interviewing him: "no i didn't mean it like that!". And the way `Arry throws his hand up and says "fuck off" and walks off and catches feelings.

The way his london cockney image has gassed people into thinking he's all that when he's not. Hardly gets picked up about his chat bout players from other clubs. When he was doing some punditry for one of the games at the World Cup on the BBC, the thing that stood out most wasn't any great tactical knowledge, but man going on bout chicken n chips :laugh: Roy Hodgson who was sat next to him owned him with his tactial analysis. Good ol `Arry.

Shanger
30th August '10, 03:51 PM
:laugh: @ ppl goin on like hes not a good manager jus cos he speaks cockney and swears

MyLord
30th August '10, 04:19 PM
lol. harrys interview after the wigan game was hilarious

Hij
30th August '10, 04:19 PM
Nah hes a good manager he's just a bellend.

Brisboy84
30th August '10, 04:24 PM
The push for `Arry to be the next England manager seems to be based on the fact he can motivate players (which he can), plays players in their proper positions (which he does) and cuz of his amicable jokey persona. He's poor tactically and would get found out at international level.

Burden Durden
30th August '10, 05:46 PM
He's a good man manager ill give him that, however he's shit tactically. In training all he does is play 5 a sides.

C.
30th August '10, 07:36 PM
loool :laugh: >>>>>>>>>>>>

Xtra P
30th August '10, 07:58 PM
ahahahahahahah :lol:

http://go.butler.edu/cs/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.00.60.86/droopy.jpg

Skeptical
30th August '10, 08:02 PM
loooool

this made me laugh as well

1ZcDTl4bYAY

"no wander e's in the fackin' reserves"

Mazer Rackham
30th August '10, 09:45 PM
ahahahahahahah :lol:

http://go.butler.edu/cs/cfs-file.ashx/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.00.60.86/droopy.jpg

lol

skywalker
30th August '10, 10:47 PM
loooool

this made me laugh as well

1ZcDTl4bYAY

"no wander e's in the fackin' reserves"

loooooooooooooooooooool

V.I.PERSTAR
30th August '10, 11:17 PM
Good ol' arry giving the Sky Sports reporter an earful to say the least:laugh:

-NoX-
31st August '10, 03:14 AM
Hahaha redknapp is mental though. One of the best managers in the EPL at the moment but he should keep cool lol

Stefan Jovetic
31st August '10, 11:19 AM
:laugh: this twitching guy

Michael.
31st August '10, 11:23 AM
:laugh: this twitching guy
.