PDA

View Full Version : Unpopular Opinions



Nxt Lvl
4th June '09, 04:57 AM
Theres one for almost every other subject anyways.

English footballers are overated.

The American national football team always has and always will be shitty.

Eagle
4th June '09, 09:40 AM
negged back into the red

Matt91
4th June '09, 10:05 AM
:laugh::laugh::laugh:

Keyser Söze
4th June '09, 10:13 AM
lol

Nxt Lvl
4th June '09, 04:32 PM
negged back into the red

Do you have downs syndrome blud? or are you autistic or something??? leave me alone you fucking spastic.

Matt91
4th June '09, 04:35 PM
Lol America got fucked up by Costa Rica.

Paulo Wanchope>>>>>

Does he even still play??

Arkan
4th June '09, 04:51 PM
nah he retired few years back after playing in middle east and america i think

Eagle
4th June '09, 04:56 PM
here's an unpopular opinion;

nxt lvl is a cool guy who makes well informed posts

Matt91
4th June '09, 06:27 PM
nah he retired few years back after playing in middle east and america i think

Did he score in WC06?? I think he scored against Germany in the opening game didn't he?

RIP Jakey
4th June '09, 08:45 PM
negged back into the red

.

RIP Jakey
4th June '09, 08:46 PM
here's an unpopular opinion;

nxt lvl is a cool guy who makes well informed posts

an unpopular opinion and also a vicious lie

Tony Starks
4th June '09, 08:56 PM
Rooney coulda been the best player in the world from what I initially saw of him

Unknown Poster
4th June '09, 08:58 PM
wong is in the top 3 grime artists

Tony Starks
4th June '09, 09:04 PM
Teddy Sheringham is a racist cunt

Was told this by Andy Coles brother

Nxt Lvl
25th June '09, 06:45 AM
here's an unpopular opinion;

nxt lvl is a cool guy who makes well informed posts

lol so u say this after i say the US national team is good. looks like you're the uninformed one. im not a huge supporter of our national team, but we did beat spain today, so they obviously are good and you are the uninformed one. to me it seems like your posts about football are all that way though.

Eagle
25th June '09, 10:19 AM
lol so u say this after i say the US national team is good. looks like you're the uninformed one. im not a huge supporter of our national team, but we did beat spain today, so they obviously are good and you are the uninformed one. to me it seems like your posts about football are all that way though.

big up ladon donovan. your performance against spain means that nxt lvl is a great poster on grime forum

anyway, i just put you back into the red. fark off

daspecimen
25th June '09, 10:32 AM
man utd and liverpool don't have the strength in depth people think they do.

chelsea on the other hand have it in abundance (and i hate them).

every season i hope a north east/midlands team (or 3) get relegated.

Eagle
25th June '09, 10:33 AM
The American national football team always has and always will be shitty.


lol so u say this after i say the US national team is good


seen

Tommy
25th June '09, 12:23 PM
Wow.

Just parred himself completely.

Nxt Lvl
25th June '09, 06:53 PM
seen

i was saying that was an unpopular opinion not something i agree with.

Xtra P
25th June '09, 06:57 PM
Arsenal will do well next season

RJKV
25th June '09, 06:59 PM
I agree the majority of English players are over rated still

Genetically Genuine
28th June '09, 04:55 PM
John Terry is an overated cunt, he is good but not world class, get's bailed out by the defenders he plays with alot (Ferdinand, Carvalho)

The Don
28th June '09, 05:42 PM
i'm sure this has been done for football...

the only world class players in the England team are Lampard and Gerrard

United were not the amazing team they were described as last season, atall (dunno the unpopularity of that one though)

Johan Cruyff is the greatest player and innovator of football

Rooney is not the all-conquering superstar that the BBC and english media would have you believe

Agbonlahor > Walcott

Arsenal will be serious title-challengers for at least two thirds of next season

Lew1s
28th June '09, 06:59 PM
vialli and rhuud ghullit (sp maybe) were some of the best managers chelsea had
stamn was one of utds best players

The Don
28th June '09, 11:32 PM
vialli and rhuud ghullit (sp maybe) were some of the best managers chelsea had
stamn was one of utds best players

Chelsea's most important manager of the 90's was Hoddle

him signing Gullit made big players take Chelsea much more serious as an option, when Gullit became manager he went the next step and attracted these names such as Vialli, Zola, Petrescu etc, played really good football

Vialli's successes were a result of Gullit's work, think he actually won a cup final where Gullit had managed for the rest of the competition but I might be remembering wrong

Nine Bar
29th June '09, 02:03 AM
Benitez is crap.

Rooneys atleast top 5 in the world and Alan Shearer is a homo.

Flawless
30th June '09, 11:51 PM
Benitez is crap.

Rooneys atleast top 5 in the world and Alan Shearer is a homo.



LoooooL .. Rooney top 5 never is he & i agree majority of engilsh players are overated

RJKV
1st July '09, 12:26 PM
i'm sure this has been done for football...

the only world class players in the England team are Lampard and Gerrard

United were not the amazing team they were described as last season, atall (dunno the unpopularity of that one though)

Johan Cruyff is the greatest player and innovator of football

Rooney is not the all-conquering superstar that the BBC and english media would have you believe
Agbonlahor > Walcott

Arsenal will be serious title-challengers for at least two thirds of next season


Repped, but i don't agree with the Walcott or Lampard one but anyway