PDA

View Full Version : GROUP C: Croatia v Spain (18th June, kick-off 19:45)



BIGDON
17th May '12, 11:03 AM
.

The Messiah
17th June '12, 09:59 PM
Bump

Matt91
17th June '12, 10:09 PM
bigdon why did u make all these threads like 3weeks before the games?

BIGDON
17th June '12, 11:17 PM
bigdon why did u make all these threads like 3weeks before the games?

all the group and outright threads got made before the tournament

back now bros will add the other betting options Hutch Hij The Wet Dog

chris89
17th June '12, 11:20 PM
all the group and outright threads got made before the tournament

back now bros will add the other betting options Hutch Hij The Wet Dog

pls could you refund my £10 for Lewandowski top scorer bro

BIGDON
17th June '12, 11:26 PM
pls could you refund my £10 for Lewandowski top scorer bro

lol :sad: lost fuck loads on the Poles tbh

Naruto
17th June '12, 11:27 PM
Lol poland <<<<

chris89
17th June '12, 11:28 PM
Lol poland <<<<
.

They actually pissed me off, not even cos of money lost I only lost a tenner, I was looking forward to seeing some 5* football and they looked like they weren't bothered.

Josh
17th June '12, 11:30 PM
BIGDON

Do your nation feel let down by your national team's display?

BIGDON
17th June '12, 11:59 PM
BIGDON

Do your nation feel let down by your national team's display?

a bit yeah as it was our best chance in a tournament for progress and to finally win a game even more now with the 2 teams who got through the country was buzzing after the Russia draw with the rivarly and the comeback and great performance confident of beating the Czechs then after the defeat we had to keep in mind we have 4 maybe 5 good players aside from that we have no bench and no depth and the tactits from Smuda didnt really show us at our strongest

Naruto
18th June '12, 12:03 AM
poland bottled it when they drew with greece tbh.

that game should have been theirs wrapped up n they would have gone through tbh.

BIGDON
18th June '12, 12:32 AM
poland bottled it when they drew with greece tbh.

that game should have been theirs wrapped up n they would have gone through tbh.

yeah same with the Czech game tbh should of took our chances in the first half 2nd half we were terrible dont know what happend in that dressing room

Sean
18th June '12, 12:33 PM
BIGDON vcash isnt being given again after the groups is it? its just 100k and thats it?

Naruto
18th June '12, 12:37 PM
inshallah cesc will score 1st

ib4not on the team sheet

chris89
18th June '12, 12:43 PM
inshallah cesc will score 1st

ib4not on the team sheet
I imagine they'll stick with the same line up they had vs Ireland, would be a massive blow to Torres confidence if he scored 2 then got dropped lol

Hij
18th June '12, 12:46 PM
@BIGDON (http://www.grimeforum.com/forum/member.php?u=3370) vcash isnt being given again after the groups is it? its just 100k and thats it?Correct

Sean
18th June '12, 12:52 PM
Correct

Cheers will just keep sitting on my 100k lol my plan is working well so far so many people have dropped out already :laugh:


Cheers will just keep sitting on my 100k lol my plan is working well so far so many people have dropped out already :laugh:

Used my 40k on this http://www.grimeforum.com/forum/showthread.php?114263-EURO-2012-Top-Goalscorer

as the odds where much better wait closer to the finals before i bet and il bet on stupid things like usual to steam ahead in the lead :evilgrin:


Cheers will just keep sitting on my 100k lol my plan is working well so far so many people have dropped out already :laugh:



Used my 40k on this http://www.grimeforum.com/forum/showthread.php?114263-EURO-2012-Top-Goalscorer

as the odds where much better wait closer to the finals before i bet and il bet on stupid things like usual to steam ahead in the lead :evilgrin:

Can also confirm im talking to myself and just seen the messiah is on 500k + so i think i need to change my game plan

BIGDON
18th June '12, 03:57 PM
@ me for any requests for more goalscorers to be added

BIGDON
18th June '12, 06:14 PM
Spain: Casillas; Arbeloa, Alba, Piqué, Ramos; Alonso, Busquets, Xavi; Iniesta, Silva, Torres.

Julio Cesar
18th June '12, 06:16 PM
I put Fabregas in my dream team and he's not playing even though spain are playing 4-5-1 #leaveit

BIGDON
18th June '12, 06:17 PM
changed Fabregas for Iniesta

Big_45
18th June '12, 06:20 PM
I thought Fabregas was supposed to better than Iniesta?

Someone please confirm Kebab

kilik
18th June '12, 06:22 PM
I thought Fabregas was supposed to better than Iniesta?

Someone please confirm Kebab

:laugh:

that thread had arsenal fans mad

Hutch
18th June '12, 06:23 PM
I thought Fabregas was supposed to better than Iniesta?

inb4statsareposted

BIGDON
18th June '12, 06:38 PM
Croatia: Pletikosa, Strinić, Ćorluka, Schildenfeld, Vida, Pranjić, Rakitić, Vukojević, Modrić, Srna, Mandžukić

Karim Benzema
18th June '12, 07:41 PM
in

Parrr
18th June '12, 07:51 PM
inshallah spain lose

chris89
18th June '12, 08:16 PM
Why the fuck do they keep calling silva villa, ffs

kilik
18th June '12, 08:21 PM
Why the fuck do they keep calling silva villa, ffs

idiots, starting to annoy me.

ive got money on spain but willing croatia on, they are playing quite well

Hutch
18th June '12, 08:24 PM
This game is so shit.

kilik
18th June '12, 08:25 PM
why would italy go through when croatia have better GD and drawed against Italy? :dead:

NSF
18th June '12, 08:32 PM
Someone explain whos gonna go through if things stay the same?

Position Team Played Goal Difference Points

1 Spain 3 4 5
2 Italy 3 1 5
3 Croatia 3 2 5
4 R. of Ireland 3 -7 0

Parrr
18th June '12, 08:37 PM
if this is a 1-1 draw do spain and croatia go through?

kilik
18th June '12, 08:40 PM
if this is a 1-1 draw do spain and croatia go through?

yeah i think they would

chris89
18th June '12, 08:40 PM
why would italy go through when croatia have better GD and drawed against Italy? :dead:

they have the same GD, aren't Italy going through on goals scored cos Italy and Crotia drew and Spain and Italy drew so they cancel out

Hutch
18th June '12, 08:40 PM
Italy top the group and Spain are 2nd at the moment.

The rules are bullshit tbh I swear they're just making it up as they go along to keep the top teams in the tournament.

EDIT: I've heard 3 different reasons already as to why Italy are ahead of Croatia, none make sense.

kilik
18th June '12, 08:41 PM
Someone explain whos gonna go through if things stay the same?

Position Team Played Goal Difference Points

1 Spain 3 4 5
2 Italy 3 1 5
3 Croatia 3 2 5
4 R. of Ireland 3 -7 0

GD in the games between the teams on same points

then GD altogether

then goals scored

didierpogba
18th June '12, 08:43 PM
This head to head goal scored rule is nonesense

Shower Posse
18th June '12, 08:56 PM
All Croatia need to do is score a goal so Spain miss out



Come on you Croats

Hutch
18th June '12, 09:02 PM
FUCCCCC*** how has he not buried that header.

Modric >>>>

Cazorla
18th June '12, 09:03 PM
Why didn't anyone bet on Iniesta to score? :laugh:

kilik
18th June '12, 09:04 PM
this coach hates llorente or sumfin? how u gna have no strikers on the pitch.

that cross by modric was peng

L.E.V
18th June '12, 09:05 PM
Luka mcphee putting in work

Clive Eboue
18th June '12, 09:05 PM
Croatia will live to regret that miss.

Hutch
18th June '12, 09:08 PM
Lets put on another winger and play the ball sideways even more yaaaaay!

Putting the Italy game on fuck this.

Clive Eboue
18th June '12, 09:09 PM
IF England do qualify I would much rather Italy, they're better than us but I reckon we would have a chance. Croatia and Spain would maul us.

Cazorla
18th June '12, 09:11 PM
Torres stays bullying Championship players only.

Tight and Bright
18th June '12, 09:13 PM
this game has been good bros

L.E.V
18th June '12, 09:16 PM
I want croatia to go through :(

quality
18th June '12, 09:18 PM
Dortmund, Italy. Lol.

Deagle
18th June '12, 09:21 PM
80% possession :dead:

Pristine Condition
18th June '12, 09:21 PM
Modric >>>>>>>>>>>

Bossing this game

Philip
18th June '12, 09:28 PM
Violation that fernando llorente or mata haven't had any play time

The Messiah
18th June '12, 09:31 PM
That's a shame...

Parrr
18th June '12, 09:32 PM
bollocks

Karim Benzema
18th June '12, 09:32 PM
Omg thank god spain are top suwoooo

can confirm england will be vsing spain lalalalalla

won £30

Tight and Bright
18th June '12, 09:34 PM
nooooooooo.


thats a bump.

sick chip though :(

Deagle
18th June '12, 09:34 PM
the referee <<<<<<<

Pristine Condition
18th June '12, 09:34 PM
Would have been funny if he blasted it over. :laugh:

Tight and Bright
18th June '12, 09:34 PM
DTR as you are 1/4 spanish who will you root for if we play Spain.

j09
18th June '12, 09:40 PM
vcash won itt

http://i674.photobucket.com/albums/vv108/Critic_GF/Arab_money.gif

rip england

Karim Benzema
18th June '12, 09:41 PM
rip england

.

http://gifsoup.com/view4/1259558/pour-out-liquor-o.gif
http://gifsoup.com/view7/2889188/gangsta-lean-pour-liquor-o.gif

BIGDON
18th June '12, 09:43 PM
Richest People

The Messiah has a total of 713321
Hutch has a total of 235764
Xtra P has a total of 201883
kilik has a total of 180000
CatchACat has a total of 135874

Clive Eboue
18th June '12, 09:48 PM
:laugh:

I actually wanted to see us play Spain, again if we qualify, just so Woy can lead us to one of the nation's greatest victories of all time before doing the Migraine skank outside Anfield in celebration.

Scrappy123
18th June '12, 09:48 PM
Spain are beatable. Germany's trophy imo.

L.E.V
18th June '12, 09:51 PM
What a shame

Hutch
18th June '12, 09:53 PM
Spain are beatable. Germany's trophy imo.

.

Just defend against Spain and they run out of ideas. One swift counter attack will win a game against them.

The chance Croatia had tonight to go 1-0 up >>>>>

DrunkPete
18th June '12, 09:58 PM
If England play Spain and beat them I wouldn't rule them out of winning the competition tbh.

Naruto
18th June '12, 10:01 PM
Why the fuck do they keep calling silva villa, ffs

they said something about the croatian player too they were like "_____ who's just won the double with borussia dortmund in italy" lol

Karim Benzema
18th June '12, 10:02 PM
If England play Spain and beat them I wouldn't rule them out of winning the competition tbh.

.

hope england smash them tbh

after group d is over will be cheering for england

Clive Eboue
18th June '12, 10:02 PM
:laugh:

Spain draw two games and all of a sudden it's easy to beat them, behave. Del Bosque just needs to pull his finger out and stop playing with 10 midfielders.

chris89
18th June '12, 10:05 PM
they said something about the croatian player too they were like "_____ who's just won the double with borussia dortmund in italy" lol

:laugh: didn't hear that one

Was a fucking awful match tbf, realised the only reason I like Barca is Messi, I might join JohnnyS in boycotting Spain for their next match (unless it's against the mighty England)


.

hope england smash them tbh

after group d is over will be cheering for england

Are you French?

Scrappy123
18th June '12, 10:38 PM
:laugh:

Spain draw two games and all of a sudden it's easy to beat them, behave. Del Bosque just needs to pull his finger out and stop playing with 10 midfielders.

No one is saying they are easy to beat.

They just aren't this impossible obstacle they are being built as. They will probably beat us comfortably, because our defense is poor and will buckle under their pressure, but a team with a solid defense can beat them.

Clive Eboue
18th June '12, 10:52 PM
No one is saying they are easy to beat.

They just aren't this impossible obstacle they are being built as. They will probably beat us comfortably, because our defense is poor and will buckle under their pressure, but a team with a solid defense can beat them.

It was mostly in reference to this comment by Hutch:

"Just defend against Spain and they run out of ideas. One swift counter attack will win a game against them."

Firstly it's no way near as simple as that and secondly a team with Mata, Llorente, Fabregas and Navas on the bench won't just run out of ideas that easily.

Hutch
18th June '12, 11:31 PM
It was mostly in reference to this comment by Hutch:

"Just defend against Spain and they run out of ideas. One swift counter attack will win a game against them."

Firstly it's no way near as simple as that and secondly a team with Mata, Llorente, Fabregas and Navas on the bench won't just run out of ideas that easily.

It's not easy to beat them, but it's not really hard to stop them from scoring (especially when they don't have a striker on the pitch). They do the same thing almost every attack and spend most of the time passing across your box which gives you time to get organised and behind the ball.

Like I said, 1 good counter attack or a set piece puts you 1-0 up. You'll notice Spain score most of their goals late on in tight games when a team is trying to nick a winner and need to commit more players forward. If you're 1-0 up against them in the 80th minute you're not going to be committing players forward like you would at 0-0.

The real challenge against Spain is taking your chances.

I couldn't be bothered to write a paragraph in my earlier post, it's obvious what their weakness is tbh.

Clive Eboue
18th June '12, 11:34 PM
I see what you're saying but you're making it out to be a lot more simplistic than it actually is.

I don't know why Del Bosque would tinker with a winning formula :dead:

Hutch
18th June '12, 11:50 PM
I know it's not easy but the way people make out it's almost impossible (mainly media) <<<<<

It's all about discipline against them.

kilik
18th June '12, 11:52 PM
england will come top and play italy.

dont worry bros

quality
19th June '12, 09:27 AM
Spain are fucking dull at the minute.

Sean
19th June '12, 09:38 AM
Richest People

The Messiah has a total of 713321
Hutch has a total of 235764
Xtra P has a total of 201883
kilik has a total of 180000
CatchACat has a total of 135874

The messiah has a fair lead seeing as plenty of people are out i shall start to bet now :] All in on tonights game