PDA

View Full Version : GROUP A: Czech Republic vs Poland (16th June, kick-off 19:45).



Mr. Jefferies
17th May '12, 12:32 AM
Betting and match discussion.

The Messiah
16th June '12, 09:58 AM
Bump

The Wet Dog would appreciate odds by 1pm. At at wedding today.

chris89
16th June '12, 10:59 AM
Bump

The Wet Dog would appreciate odds by 1pm. At at wedding today.

Why don't you call today a rest day

Sosa
16th June '12, 11:05 AM
Bump

The Wet Dog would appreciate odds by 1pm. At at wedding today.


Why don't you call today a rest day

looooool betting on the euros at a wedding ffs leave it yeaaa

dont think people realise they staked 2 quid on this

Mr. Jefferies
16th June '12, 12:56 PM
Bump

The Wet Dog would appreciate odds by 1pm. At at wedding today.

Just saw. Will do it now.

Karim Benzema
16th June '12, 01:24 PM
cannot call this game

have a feeling i could be a draw but could go either way


brave man betting itt are brave with such shitty odds



would stay away

Hij
16th June '12, 04:31 PM
Bump

187
16th June '12, 04:40 PM
All in on a Poland win.

#LetsGetIt (http://www.grimeforum.com/forum/misc.php?do=dbtech_usertag_hash&hash=LetsGetIt)

Naruto
16th June '12, 06:40 PM
10 on lewandowski anytime goalscorer @ evens

Pristine Condition
16th June '12, 07:52 PM
You can tell in the opening 5mins, this game is going to be a madness

Hutch
16th June '12, 08:08 PM
This game is all Poland so far apart from that 1 early chance, Czech's look very dodgy.

Sosa
16th June '12, 08:15 PM
looks like going to be goals in this, surafce is slippery too so hopefully a few spills from the keepers :-D

Clive Eboue
16th June '12, 08:16 PM
Poland have looked dangerous down the right the whole competition.

didierpogba
16th June '12, 08:17 PM
This Commentator's voice is doing my head in

Hutch
16th June '12, 08:20 PM
This Commentator's voice is doing my head in

http://www.offthepost.info/wp-content/uploads/Mick-McCarthy-gif.gif

Pristine Condition
16th June '12, 09:14 PM
1-0 Czech

Hutch
16th June '12, 09:15 PM
Can confirm I've lost 150k today.

CharlieRambo
16th June '12, 09:17 PM
wondershowzen

Xtra P
16th June '12, 09:29 PM
Fuck Russia, hope they go out #cunts

Clive Eboue
16th June '12, 09:35 PM
Russia going out :stunned:

kilik
16th June '12, 09:38 PM
wtf such a shit group fuck greece.

over 400k down the drain, i planned not to bet today but i fucking changed my mind

Pristine Condition
16th June '12, 09:39 PM
Poland <<<<<<

Hutch
16th June '12, 09:46 PM
wtf such a shit group fuck greece.

over 400k down the drain, i planned not to bet today but i fucking changed my mind

Me too :laugh:

Was gonna have a rest day chris89

kilik
16th June '12, 09:48 PM
whats the rankings atm bros Hij Hutch chris89

will go all in 2moro

Hutch
16th June '12, 09:51 PM
The Messiah has a total of 502821
Hutch has a total of 167164
kilik has a total of 165830
Alter E-ghost has a total of 100000
MAC has a total of 100000


Lol 2 people top 5 that haven't even bet yet >><<<<><>>

Alter E-ghost
16th June '12, 10:05 PM
:)

BIGDON
16th June '12, 10:30 PM
o hai bros whats going on in this tournament :(

can confirm ill be back on Monday

mac
16th June '12, 11:50 PM
The Messiah has a total of 502821
Hutch has a total of 167164
kilik has a total of 165830
Alter E-ghost has a total of 100000
MAC has a total of 100000


Lol 2 people top 5 that haven't even bet yet >><<<<><>>


I'm waiting for the Scotland games before I bet :)

The Messiah
17th June '12, 10:24 AM
Why don't you call today a rest day

Thanks for the advice.

:laugh:

The Messiah
17th June '12, 02:18 PM
Just saw. Will do it now.

Was too late but I owe you thanks given the carnage on the forum last night...

187
17th June '12, 03:28 PM
All in on a Poland win.

#LetsGetIt (http://www.grimeforum.com/forum/misc.php?do=dbtech_usertag_hash&hash=LetsGetIt)
cool betting bro


10 on lewandowski anytime goalscorer @ evens
lululu


o hai bros whats going on in this tournament :(

can confirm ill be back on Monday
fuck yo country, shit team