PDA

View Full Version : Darts Afternoon and Evening Accumulators



Hij
30th December '11, 03:11 PM
.

If you want other multiples let man know

Hij
30th December '11, 03:37 PM
Anyone bet?

Julio Cesar
30th December '11, 03:41 PM
Anyone bet?

I did

Hutch
30th December '11, 04:13 PM
Didn't even know it had been made smh.

chris89
30th December '11, 04:15 PM
i bet, i have huybrechts on now though :(

Hutch
30th December '11, 04:16 PM
Betting was only open for 20 minutes :disappointed:

I was making food for 10 of those.

BIGDON
30th December '11, 04:17 PM
Betting was only open for 20 minutes :disappointed:

I was making food for 10 of those.

what u eating bro

i fancy some bacon :sad:

Hutch
30th December '11, 04:18 PM
what u eating bro

i fancy some bacon :sad:

French stick/ baguette whatever you wanna call it :-D

Ham and marmite >>>> come at me bros.

Julio Cesar
30th December '11, 04:19 PM
Just had a chicken and bacon sandwich

Hij
30th December '11, 04:32 PM
Will re open but only after this match. Obviously odds will be lower

Hutch
30th December '11, 04:47 PM
4 of them have Huybrechts in lulul.

Any chance of a Part, Whitlock, Lewis one and Wade, Whitlock, Lewis one Hij?

Julio Cesar
30th December '11, 04:47 PM
Hij you opening this again?

BIGDON
30th December '11, 04:58 PM
we also need single betting Hij

Hij
30th December '11, 05:02 PM
Will do soon brother is on my laptop coz his broke

Hij
30th December '11, 05:47 PM
Open for 20 minutes

Well in Jamie didn't realise Wade had won the other leg coz Nicks watching a film upstairs and won't let me watch the darts so brought my laptop downstairs

Hutch
30th December '11, 05:50 PM
http://www.miscupload.com/upload/796038502414411672701653.gif

Hij
30th December '11, 05:53 PM
http://www.miscupload.com/upload/796038502414411672701653.giflol Deset can we add that as :in: lmao

Julio Cesar
30th December '11, 06:17 PM
Hij can you open the betting so i can put 1000 on Part @ 22/1 please

Hij
30th December '11, 06:17 PM
@Hij (http://www.grimeforum.com/forum/member.php?u=1) can you open the betting so i can put 1000 on Part @ 22/1 please:laugh:

He won't be 22/1 if I re-open it

BIGDON
30th December '11, 07:12 PM
can u re open betting Hij

Hij
30th December '11, 07:22 PM
Open till 7:30pm champ

BIGDON
30th December '11, 07:25 PM
Open till 7:30pm champ

oh dw i read the odds wrong lul

Hutch
30th December '11, 07:27 PM
If Lewis wins I'm laughing tbh.

BIGDON
30th December '11, 08:45 PM
here we go bros

Hutch
30th December '11, 08:46 PM
Gonna be flicking between this and the football.

chris89
30th December '11, 08:46 PM
:woah:

come on the wizard!

Hutch
30th December '11, 08:49 PM
Actually fuck the football I'm watching this lol.

I thought the Lewis game was 1st for some reason.

BIGDON
30th December '11, 08:57 PM
1-0 Anderson

Julio Cesar
30th December '11, 09:03 PM
In

Hutch
30th December '11, 09:04 PM
Big checkout from Whitlock

Julio Cesar
30th December '11, 09:10 PM
121 was big

Whitlock needs this leg

BIGDON
30th December '11, 09:13 PM
1-1

Hutch
30th December '11, 09:14 PM
121 was big

Whitlock needs this leg

:laugh: I see what you did there :ninja:

The question is do you know what you did there :ninja:

Julio Cesar
30th December '11, 09:14 PM
Come on whitlock!!!

chris89
30th December '11, 09:15 PM
Can confirm I'm shitting myself bros, thought he might have thrown away that set

Julio Cesar
30th December '11, 09:16 PM
Did you lay off that bet? chris89

kilik
30th December '11, 09:21 PM
tv on constant switch from football to this. if anderson wins the acclumator is near guarenteed. got a bit on whitlock to recover if he wins

Julio Cesar
30th December '11, 09:23 PM
Anderson missing his doubles

BIGDON
30th December '11, 09:25 PM
2-1 Whitlock

Julio Cesar
30th December '11, 09:25 PM
2-1 whitlock

chris89
30th December '11, 09:31 PM
lol fuck football

The wizard>>>>>>>>>>>>>

See it through son


Did you lay off that bet? chris89

Nah mate odds weren't good enough, don't wanna lose any more money either, risking Whitlock getting through tonight then I'll do it.

Julio Cesar
30th December '11, 09:33 PM
The way how my mate told me to bet on Whitlock at 28/1 and I ignored him <<<<<<<<<<<<<<<<<

kilik
30th December '11, 09:35 PM
The way how my mate told me to bet on Whitlock at 28/1 and I ignored him <<<<<<<<<<<<<<<<<

crazy odds. i would of ran to the bookies in my socks in the rain if i heard that

Julio Cesar
30th December '11, 09:37 PM
crazy odds. i would of ran to the bookies in my socks in the rain if i heard that

For the tournament not for the match btw :laugh:

3-1

kilik
30th December '11, 09:38 PM
For the tournament not for the match btw :laugh:

oh :laugh:

still would of done it but put my shoes on

Hij
30th December '11, 09:38 PM
Got this on the laptop while watching the football.

Football is 1-1

kilik
30th December '11, 09:39 PM
hij wouldnt u prefer ba over carroll? would of saved you over 20m. was discussing this with a liverpool fan earlier

edit: wrong thread

chris89
30th December '11, 09:40 PM
The way how my mate told me to bet on Whitlock at 28/1 and I ignored him <<<<<<<<<<<<<<<<<


crazy odds. i would of ran to the bookies in my socks in the rain if i heard that
http://img812.imageshack.us/img812/9247/354ab1.jpg





































http://img851.imageshack.us/img851/914/49070439.png

Hutch
30th December '11, 09:42 PM
Anderson getting mad cos Whitlock can't walk fast lol what a cunt.

Players that can't deal with waiting a few seconds longer <<<<

kilik
30th December '11, 09:44 PM
that ankle seems to be a positive for this game then

Julio Cesar
30th December '11, 09:49 PM
4-1

Hij
30th December '11, 09:53 PM
hij wouldnt u prefer ba over carroll? would of saved you over 20m. was discussing this with a liverpool fan earlier

edit: wrong thread
Hindsight is easy thought isn't it?

Hutch
30th December '11, 09:56 PM
Lol at Anderson

chris89
30th December '11, 09:56 PM
:woah:

kilik
30th December '11, 09:57 PM
Hindsight is easy thought isn't it?


true but ive always liked ba.

on topic: how did anderson lose that leg. thats embarrassing

Julio Cesar
30th December '11, 09:57 PM
How is anderson missing these doubles

Hutch
30th December '11, 09:58 PM
It's all over bros.

Big up the Wizard, if he wins the tournament >>>>>>>>>>

kilik
30th December '11, 09:59 PM
win win even though i lost the accumulator

my side bet on whitlock was a smart decision

Julio Cesar
30th December '11, 09:59 PM
Whitlock wins 5-1

chris89
30th December '11, 10:00 PM
It's all over bros.

Big up the Wizard, if he wins the tournament >>>>>>>>>>

:)

come at me broken leg bros

Julio Cesar
30th December '11, 10:00 PM
Now I need jenkins to win

kilik
30th December '11, 10:00 PM
chris u could make some nice money tbh.

whitlock should beat hamilton and the final could go either way

Hutch
30th December '11, 10:02 PM
Think I make a loss ITT now I shouldn't have backed that accumulator.

If the accumulator I requested was made tho I would be laughing right now :smh:

Guaranteed 1600 minimum from this thread and 2500 minimum from the Liverpool game.

Julio Cesar
30th December '11, 10:04 PM
Think I make a loss ITT now I shouldn't have backed that accumulator.

If the accumulator I requested was made tho I would be laughing right now :smh:

Guaranteed 1600 minimum from this thread and 2500 minimum from the Liverpool game.

http://i674.photobucket.com/albums/vv108/Critic_GF/Phill_didntReadlol.gif

chris89
30th December '11, 10:05 PM
http://i674.photobucket.com/albums/vv108/Critic_GF/Phill_didntReadlol.gif

:laugh:

Hutch
30th December '11, 10:09 PM
http://i674.photobucket.com/albums/vv108/Critic_GF/Phill_didntReadlol.gif

Looool will rep critic of musical arts

Can you confirm if you read your neg comment?

chris89
30th December '11, 10:13 PM
Posting to check new avatar

Julio Cesar
30th December '11, 10:16 PM
Posting to check gif

http://24.media.tumblr.com/tumblr_lhccqjy43R1qgewq6o1_500.gif

loooooooooool it works

Come on jenkins!!

chris89
30th December '11, 10:19 PM
Come on jenkins!!

.

Julio Cesar
30th December '11, 10:20 PM
Sheeeeeeit lewis is on it

BIGDON
30th December '11, 10:23 PM
1-0 Lewis

cmon champ

Julio Cesar
30th December '11, 10:24 PM
Jenkins needs to settle down

BIGDON
30th December '11, 10:34 PM
2-0 Lewis

Hutch
30th December '11, 10:37 PM
3240 from the Liverpool game
1900 from this if Lewis stays ahead
Guaranteed return from the tournament winner

Lovely jubbly.

chris89
30th December '11, 10:39 PM
3240 from the Liverpool game
1900 from this if Lewis stays ahead
Guaranteed return from the tournament winner

Lovely jubbly.

Calm down fella

Hutch
30th December '11, 10:41 PM
Calm down fella

But winning is fun.

chris89
30th December '11, 10:42 PM
But winning is fun.

Real money yep lol

Hutch
30th December '11, 10:44 PM
Real money yep lol

Anything lol I'm a competitive cunt.

BIGDON
30th December '11, 10:44 PM
3-0 Lewis

chris89
30th December '11, 10:45 PM
Anything lol I'm a competitive cunt.
You're turning a bit into Jamie 'Rep Fiend' QPR lol

Hij
30th December '11, 10:47 PM
Lol at whoever said Jenkins would beat Lewis JamieQpr i think

Hutch
30th December '11, 10:47 PM
You're turning a bit into Jamie 'Rep Fiend' QPR lol

In a way, even if we bet with monopoly money I'd still be happy at winning lulul.

Julio Cesar
30th December '11, 10:48 PM
Lol at whoever said Jenkins would beat Lewis JamieQpr i think

Comeback soon come

chris89
30th December '11, 10:48 PM
Lewis doesn't draw me in at all but he's fucking sick at darts lol

Julio Cesar
30th December '11, 10:49 PM
Dw the fat cunts gonna get tired soon

BIGDON
30th December '11, 10:51 PM
:woah:

3-1

wake up u sweaty pig

Julio Cesar
30th December '11, 10:52 PM
3-1

chris89
30th December '11, 10:53 PM
wake up u sweaty pig

:woah:

BIGDON
30th December '11, 11:06 PM
3-2

smh cant stand this fat cunts expressions after every dart

Julio Cesar
30th December '11, 11:06 PM
3-2

:woah:

Hutch
30th December '11, 11:08 PM
Fatboy is getting tired and the crowd hate him :laugh:

chris89
30th December '11, 11:10 PM
What a boring cunt, come on Tezza

BIGDON
30th December '11, 11:11 PM
http://farm1.staticflickr.com/131/319047856_dbf1ef3e92.jpg

Julio Cesar
30th December '11, 11:13 PM
Come on Jenkins!!!!!!

chris89
30th December '11, 11:15 PM
Lol at whoever said Jenkins would beat Lewis JamieQpr i think


Comeback soon come




:woah:

Hij
30th December '11, 11:18 PM
Comeback soon come
http://img844.imageshack.us/img844/8417/img03321.jpg


I take it back

BIGDON
30th December '11, 11:20 PM
4-3 Lewis

Julio Cesar
30th December '11, 11:21 PM
Fuck sake, he needs to have the set of his life. da da da da terry jenkins da da da da terry jenkins!!!

BIGDON
30th December '11, 11:31 PM
Lewis wins 5-3

come at me bros

Hutch
30th December '11, 11:32 PM
Lewis wins 5-3

come at me bros




































http://i39.tinypic.com/20psbb8.png

Julio Cesar
30th December '11, 11:34 PM
Fuck off lewis you fat cunt

Lol lewis is mad

kilik
30th December '11, 11:35 PM
payout?

chris89
30th December '11, 11:37 PM
http://i39.tinypic.com/20psbb8.png

cool predicting the favourite to win bro


http://img844.imageshack.us/img844/8417/img03321.jpg


I take it back

I really can't stand that fucking hat lol n/s

Hutch
30th December '11, 11:39 PM
cool predicting the favourite to win bro

Plus the other 3 matches lulul bigdon

Wumbologist
30th December '11, 11:44 PM
who won???

chris89
30th December '11, 11:52 PM
http://img209.imageshack.us/img209/1285/67726640.png

What shall I do bros? bigdon Hij JamieQpr Joe Hutch

I have the 10 on Whitlock at 33/1 so I want to bet to get a guaranteed profit but my head isn't working it out right now.

Julio Cesar
30th December '11, 11:56 PM
chris89 Depends on how you rate Hamilton's chances I suppose, could split between Lewis and Wade but then if hamilton wins your fucked lol

chris89
31st December '11, 12:01 AM
chris89 Depends on how you rate Hamilton's chances I suppose, could split between Lewis and Wade but then if hamilton wins your fucked lol

.

Wanna split between Wade, Lewis and Hamilton tbh

Could risk it to the final lol but the darts Hamilton are throwing at the moment make me worried.

Could just put the money on Hamilton for the semi at 2/1 and if Whitlock still wins lay off Wade/Lewis for the final.

Really don't know tbh

Hutch
31st December '11, 12:01 AM
http://img209.imageshack.us/img209/1285/67726640.png

What shall I do bros? bigdon Hij JamieQpr Joe Hutch

I have the 10 on Whitlock at 33/1 so I want to bet to get a guaranteed profit but my head isn't working it out right now.

Lol I don't like telling people what to bet on when it's real money.

That Lewis Wade match is too close to call I'd just stick with the Whitlock bet, the odds aren't worth it really.

chris89
31st December '11, 12:03 AM
:woah:

If Whitlock was now the favourite it would be worth it, but the guy just put out fucking Anderson and is still 3rd fave ffs

BIGDON
31st December '11, 12:06 AM
can we get a payout please Hij Xtra P Mr. Jefferies

Julio Cesar
31st December '11, 12:09 AM
Think I lost about 9k today :laugh:

Jack 1017
31st December '11, 12:34 AM
Think I lost about 9k today :laugh:

:smh:

iamdissapoint.jpg

Julio Cesar
31st December '11, 12:35 AM
:smh:

iamdissapoint.jpg
I'll be back soon dont worry

kilik
31st December '11, 01:16 AM
can we get a payout please Hij Xtra P Mr. Jefferies

.

Hij
31st December '11, 01:30 AM
done

:lfchij:

chris89
31st December '11, 01:31 AM
:Nick:

how the fuck does it work ffs dfjdgfohfd

edit: got it

:lfcnick:

nick>>>>>>>>>>>hij

he doesn't wear a shitty hat indoors like a moron

Julio Cesar
31st December '11, 01:32 AM
:hij:

Still doesn't work chris89

chris89
31st December '11, 01:34 AM
:hij:

Still doesn't work chris89
it does

Hij
31st December '11, 01:34 AM
:lfchij:

@chris89 (http://www.grimeforum.com/forum/member.php?u=1348) just because you haven't got a grime forum picture on :laugh:


:woah:

chris89
31st December '11, 01:35 AM
done

:lfchij:

http://www.corrie.net/kabin/archive/1998/4321a.jpg

Hij
31st December '11, 01:43 AM
lol fuck off

you look like a twig
you look like a twig
anyone could snap you
you like a twig

Julio Cesar
31st December '11, 01:45 AM
Hij your other reply was better :laugh:

chris89
31st December '11, 01:45 AM
cool story spider, you look like you weigh less than me tbh

Hij
31st December '11, 01:51 AM
cool story spider, you look like you weigh less than me tbh
you still look like a twig

if we stood on a hill man could punch you and your head would roll, say no more



@Hij (http://www.grimeforum.com/forum/member.php?u=1) your other reply was better :laugh:
im a nice guy at heart

chris89
31st December '11, 01:52 AM
crackhead hat

Hij
31st December '11, 01:54 AM
is that all you have in your locker? :laugh:

chris89
31st December '11, 01:55 AM
yes, i hate that hat, not you

Jack 1017
31st December '11, 03:18 AM
Was that pic taken in your cell?

chris89
31st December '11, 10:49 AM
Was that pic taken in your cell?
:woah:

Nigel
31st December '11, 01:44 PM
@Chris98 are you :lfcnick:

critic of musical arts
31st December '11, 06:51 PM
Looool will rep critic of musical arts

Can you confirm if you read your neg comment?

Negged? You repped me.

Hutch
31st December '11, 07:00 PM
Negged? You repped me.

My bad the 2nd part was to Jamie lol. I didn't type the post very well :sad: