PDA

View Full Version : Gaelic Football



Romelu Lukaku
14th December '11, 02:04 PM
Anybody on here play/played this?

I've been playing for about a year now...I prefer it to standard football in terms of playing, not watching though!

For those who ain't familiar...

TEAbWrdB9XU

It can get pretty rough too...

g2Nk9PwNEkA

This is both Gaelic Football and Hurling.

Fights are pretty common tbh.

chris89
14th December '11, 02:09 PM
gtfo

NSF
14th December '11, 02:47 PM
Played it for a year or so as a kid but I preferred normal football tbh.

zurich
14th December '11, 02:53 PM
likkle man ting

chris89
14th December '11, 02:57 PM
loool actually watched the video wtf is this shit?

'Catch the ball in the air'
'Chip the ball up with your foot'
'Carry the ball for 4 steps'
'....then do something with it'
'Kick it back into your hands'

despgijudfoigjdfg :laugh:

Alter E-ghost
14th December '11, 11:08 PM
loool actually watched the video wtf is this shit?

'Catch the ball in the air'
'Chip the ball up with your foot'
'Carry the ball for 4 steps'
'....then do something with it'
'Kick it back into your hands'

despgijudfoigjdfg :laugh:

loooooooooooooooool init

like they thought of some random rules lol. some any primary school version of footy from back in the day.

Romelu Lukaku
14th December '11, 11:08 PM
loool actually watched the video wtf is this shit?

'Catch the ball in the air'
'Chip the ball up with your foot'
'Carry the ball for 4 steps'
'....then do something with it'
'Kick it back into your hands'

despgijudfoigjdfg :laugh:

Honestly mate, I took the piss and someone said to come training before I do...I fucking loved it!

I ain't even Irish! lol But honestly it is sick! The closest thing to it is Aussie Rules I guess.

The Don
15th December '11, 12:06 AM
lol na its sick still

Hutch
15th December '11, 03:11 AM
Used to play Aussie rules at school all the time in PE but never played this.

Aussie rules >>>>

MoneyMan
15th December '11, 03:15 AM
likkle man ting

a ya mwad staaah?

I don't play or give a fuck about this but man who play this get licked in the face at upwards of 60pmh by some hard fucking puck thing, footy ballers stay writhing in pretend agony over minor brushes - I will forever prefer football to all other inferior sports, but real talk, footy is a LMT lol.

chris89
15th December '11, 08:42 AM
Catch the ball in the air