Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 20 of 78
  1. #1
    Join Date
    June 2008
    Posts
    6,209
    vCash
    1
    Rep Power
    127

    Default Call of Duty: Black Ops 3


    Click here to watch the video on YouTube.

    If there's exo suits or something like it I think I'll be done with COD for good until they go back to WW2 or some other era that weren't futuristic.
    Twitter | [Only registered and activated users can see links. ]
    Soundcloud | [Only registered and activated users can see links. ]

  2. #2
    Join Date
    November 2010
    Reppin
    AFC
    Posts
    14,026
    vCash
    1
    Rep Power
    299

    Default

    Will be copping this regardless.
    Gnabry >>>>> Januzaj

    #Suwoo

    I can't let it slide, I see them niggas I go get my nine
    Cause when it's reppin' time, I delete them niggas with a weapon of mine

  3. #3
    Join Date
    June 2008
    Posts
    829
    vCash
    1
    Rep Power
    64

    Default

    Quote Originally Posted by kyro View Post

    Click here to watch the video on YouTube.

    If there's exo suits or something like it I think I'll be done with COD for good until they go back to WW2 or some other era that weren't futuristic.
    .

  4. #4
    Join Date
    March 2010
    Reppin
    Shitty Wok
    Posts
    15,152
    vCash
    1000000
    Rep Power
    1365

    Default



    Quote Originally Posted by kyro View Post
    If there's exo suits or something like it I think I'll be done with COD for good until they go back to WW2 or some other era that weren't futuristic.
    .

  5. #5
    LG's Avatar
    LG is offline should have negged from longtime
    hold some of that
    Join Date
    February 2010
    Reppin
    the chronics
    Age
    23
    Posts
    7,678
    vCash
    1
    Rep Power
    224

    Default

    give a fuck about this shit , give us gameplay

  6. #6
    Join Date
    October 2009
    Reppin
    Arsenal
    Posts
    6,475
    vCash
    0
    Rep Power
    284

    Default

    shit
    Quote Originally Posted by Shower Posse View Post
    Januzaj >>>

    The one saviour of our season. He is going to be on stuff next season
    Quote Originally Posted by Legend Killer View Post
    Shaw will be competing with alaba for best LB in the world soon.

  7. #7
    Join Date
    January 2008
    Posts
    18,086
    vCash
    1969695
    Rep Power
    792

    Default

    Quote Originally Posted by Cazorla View Post
    shit
    Wrong thread bro, GTA thread is halfway down the page

    /

    Will cop if there are no exos and see how it plays

    Destiny>>>>>>>>>>>>>COD in 2015 tbh
    Quote Originally Posted by Hij View Post
    I know, I know we like to par Arsenal but they are miles ahead of us
    Quote Originally Posted by The Narcissist View Post
    Should've dumped Rooney when we had the chance and began a rebuild around mata imo
    Quote Originally Posted by Gai Sensei View Post
    Show us your GCSE papers
    lol

  8. #8
    Join Date
    June 2008
    Posts
    6,209
    vCash
    1
    Rep Power
    127

    Default








    Twitter | [Only registered and activated users can see links. ]
    Soundcloud | [Only registered and activated users can see links. ]

  9. #9
    Join Date
    March 2010
    Reppin
    Shitty Wok
    Posts
    15,152
    vCash
    1000000
    Rep Power
    1365

    Default

    Controlled thrust jumps, slides and mantling abilities sounds ok imo. As long as you cant jump over the top of buildings I'll be happy.

    The jumping over anything and everything took any strategy out of the game. It was just all gunfights that determined who won not map control etc as you couldn't keep a team spawn trapped. CoD is more map/spawn knowledge than it is gun skill. Gun skill is like 25% of the game. Advanced warfare was 75% shit.

  10. #10
    Join Date
    March 2015
    Age
    26
    Posts
    425
    vCash
    500
    Rep Power
    14

    Default

    If this is true I'm pretty disappointed that thrust jumps are back. I wish they would keep Black Ops on the ground and not in the air like AW.

  11. #11
    Join Date
    June 2008
    Posts
    6,209
    vCash
    1
    Rep Power
    127

    Default

    Slides sound fine and so does mantling but it's the thrust jumps that have me a bit wary tbh. AW was way to unpredictable for gun fights. Before you'd have to learn choke points, where enemies usually go, camp etc but In AW it was impossible with player coming from every angle possible.

    I'm just begging they don't put any kind of exos in zombies. I will actually probably maybe cry if that happens.

    Btw the reveal is tomorrow but I have no idea what time so I'm sure we'll find out more then even if it is the single player stuff.
    Last edited by kyro; 25th April '15 at 11:07 AM.

  12. #12
    Join Date
    June 2014
    Posts
    475
    vCash
    1
    Rep Power
    14

    Default

    They did say that the maps are designed to run well even without the new movement system, unlike in Advanced Warfare. Trying to stay optimistic here!

  13. #13
    Join Date
    January 2008
    Posts
    5,331
    vCash
    1
    Rep Power
    47

    Default

    Finally a cod with a bloody beta!

  14. #14
    Join Date
    April 2010
    Posts
    455
    vCash
    1
    Rep Power
    50

  15. #15
    Join Date
    March 2010
    Reppin
    Shitty Wok
    Posts
    15,152
    vCash
    1000000
    Rep Power
    1365

    Default

    Looks quite futuristic/advanced warfareish

  16. #16
    Join Date
    June 2008
    Posts
    6,209
    vCash
    1
    Rep Power
    127

    Default

    It don't look promising. I thought I was watching a new AW trailer at first... I'm surprised they went down this route considering They did a poll and 85% of people didn't want Exo-like movements.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Twitter | [Only registered and activated users can see links. ]
    Soundcloud | [Only registered and activated users can see links. ]

  17. #17
    Join Date
    June 2008
    Posts
    6,209
    vCash
    1
    Rep Power
    127

    Default

    Ali-A has just posted up a 17 minute video explaining that there's 'supers' like destiny, it's not as fast as AW, underwater gun fights etc. would link but tapatalk is shite.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Twitter | [Only registered and activated users can see links. ]
    Soundcloud | [Only registered and activated users can see links. ]

  18. #18
    Kolumbus's Avatar
    Kolumbus is offline It Don't Make Sense To Me
    Shit Posters Wanna Send For Me
    Join Date
    February 2011
    Reppin
    up north
    Posts
    2,345
    vCash
    1
    Rep Power
    76

    Default

    Sounds shit. Cant believe they've fucked it up again. Why cant they just go old school ive not bought one since MW3

  19. #19
    Join Date
    March 2010
    Reppin
    Shitty Wok
    Posts
    15,152
    vCash
    1000000
    Rep Power
    1365

    Default

    Quote Originally Posted by kyro View Post
    Ali-A has just posted up a 17 minute video explaining that there's 'supers' like destiny, it's not as fast as AW, underwater gun fights etc. would link but tapatalk is shite.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Just watched it. Looks the same as AW. Full of over the top unnecessary bullshit. The most frustrating thing in destiny is getting killed by a super it's so fucking cheap, lol at it being in CoD

    I'm actually mad, was expecting another Black ops 2 type CoD but they fucked up.

  20. #20
    Join Date
    March 2013
    Age
    22
    Posts
    475
    vCash
    1
    Rep Power
    22

    Default

    Looks another fast paced Call of Duty. Can't wait to play zombies, but hoping the starting map is nothing like Transit...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •