Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 21 to 27 of 27
  1. #21
    Join Date
    March 2009
    Reppin
    Sikhs/B 2 Da L/BallanceRd
    Posts
    37,626
    vCash
    1
    Rep Power
    793

    Default

    Quote Originally Posted by 50 Cedis View Post
    ITT Jammy davis jr comes across a bit insecure cos he's probably 10 stone wet through
    tbh
    P - Money: "...I'm sick and tired of people like this guy just ruining shit- like he will go places and just spread nothing but bad vibes and name for grime"

    Jammer: "-and negative"

    Words on BIG H - Cry babies gona cry baby

  2. #22
    Join Date
    May 2009
    Reppin
    BumbaForTheLadies
    Posts
    6,298
    vCash
    1
    Rep Power
    71

    Default

    anyone had there strawberry cream flavoured shit? looking to make an order sometime soon.
    They wanna talk about how they trap
    But when they re up, They still cant count a stack
    By the end of the week, Im bringing thousands back
    Like 50 cent, Five 0's on my back

  3. #23
    Join Date
    December 2012
    Age
    37
    Posts
    7
    vCash
    1
    Rep Power
    0

    Default

    I never said you did, but you are obviously going out of your way to discover protein; while looking like a boring screw by trying to encounter me. Thanks for verifying that you're additional wet though, I wish muscular can fix that.....

  4. #24
    Join Date
    January 2012
    Posts
    7,749
    vCash
    1
    Rep Power
    127

    Default

    Any of you use fat burners? Whats best 1?

  5. #25
    Join Date
    January 2010
    Posts
    8,278
    vCash
    1
    Rep Power
    1038

    Default

    Quote Originally Posted by j09 View Post
    Any of you use fat burners? Whats best 1?
    Wouldnt touch them personally just do it naturally if i was you.

  6. #26
    Join Date
    January 2012
    Posts
    7,749
    vCash
    1
    Rep Power
    127

    Default

    Quote Originally Posted by Sean View Post
    Wouldnt touch them personally just do it naturally if i was you.
    cheers bro, might give 1 a go tho. its not like i'm fat (no choke) just bit of belly fat.

    And im builder muscle well now and as i am eating big doing the training to keep up with growing size, so just thought a burner might work well for me to burn unnecessary fat

  7. #27
    Join Date
    January 2010
    Posts
    8,278
    vCash
    1
    Rep Power
    1038

    Default

    Quote Originally Posted by j09 View Post
    cheers bro, might give 1 a go tho. its not like i'm fat (no choke) just bit of belly fat.

    And im builder muscle well now and as i am eating big doing the training to keep up with growing size, so just thought a burner might work well for me to burn unnecessary fat
    Having 1 isnt going to help lol you need to do like a months course seen too many mixed reviews on these and wouldnt touch them with a barge pole. If you got a bit of a gut dont take these just work it off naturally if you focus on core excersises to do this wont take you long at all.

    I Would advise running when i wanted to lose a bit of running i was doing short shuttle runs/sprints back and forth as i didnt want to lose much muscle. Then i had to do training for Tough Mudder so concentrated on mainly long distance as it was 10-12 miles so lost alot of weight for that but also iv lost alot of muscle as i wasnt really training upper body.

    Sod treadmills though they bore the crap out of me i downloaded a app called run keeper and went running round the roads/fields/parks etc. so it was a bit more intersting plus it records times how many KM average speed so you have something to work for next time you go out..

Similar Threads

  1. ordering cds off mcs myspaces.. 3 weeks and still nothing
    By Darmody in forum Grime Discussion
    Replies: 33
    Last Post: 28th September '08, 12:02 AM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •