Results 1 to 14 of 14
  1. #1
    SKILZIE is offline Type To Me Properly
    Type To Me Like I'm One Of Dem Guys
    Join Date
    October 2008
    Reppin
    Kent
    Posts
    1,119
    vCash
    1
    Rep Power
    26

    Default Back In The Booth (Mixtape) Hosted By DJ Unique

    Ez people this is my next Grime release im working on due to drop may 21st, Heres the track list and features artwork and showreel to follow soon.

    1.Intro
    2.What Im On
    3.No Option
    4.Slowly Ft Jedi
    5.Check One FT Soldier
    6.Underground
    7.Breakaway Ft K.A.D
    8.Hard Work Pays Off FT Linch
    9.Lord Of The Mic (Refix)
    10.Rebel In The Booth
    11.No Option (Live Mix)
    12.Outro


    Click here to watch the video on YouTube.

  2. #2
    SKILZIE is offline Type To Me Properly
    Type To Me Like I'm One Of Dem Guys
    Join Date
    October 2008
    Reppin
    Kent
    Posts
    1,119
    vCash
    1
    Rep Power
    26

  3. #3
    Join Date
    November 2011
    Posts
    236
    vCash
    1
    Rep Power
    0

    Default

    Not hating but this feels exactly like Ghetts' video. Also the bars end in similar ways, you have to approach the tune in your own way compared to taking too much inspiration from Ghetts.

    I think you need more originality personally.

  4. #4
    SKILZIE is offline Type To Me Properly
    Type To Me Like I'm One Of Dem Guys
    Join Date
    October 2008
    Reppin
    Kent
    Posts
    1,119
    vCash
    1
    Rep Power
    26

    Default

    Quote Originally Posted by Grime2Max View Post
    Not hating but this feels exactly like Ghetts' video. Also the bars end in similar ways, you have to approach the tune in your own way compared to taking too much inspiration from Ghetts.

    I think you need more originality personally.
    cheers for you constructive feedback, if you got time check out my www.youtube.com/skilziemusic or soundcloud.com/skilzie

    and tbh i didnt hear ghetts version till after, i was so gassed i thought no1 had vocalled it at all. until my engineer said to me you know ghetts has done this.

    Quote Originally Posted by Margaret Thatcher View Post
    i fink ur shit m8
    i dont expect everyone to like me safe for your feedback tho.

  5. #5
    SKILZIE is offline Type To Me Properly
    Type To Me Like I'm One Of Dem Guys
    Join Date
    October 2008
    Reppin
    Kent
    Posts
    1,119
    vCash
    1
    Rep Power
    26

    Default

    Quote Originally Posted by Margaret Thatcher View Post
    @SKILZIE ur shit but i am shit too wanna collab?
    not right now fam.

  6. #6
    Stile09's Avatar
    Stile09 is offline I Ain't One Of Those Posters
    That You Wanna Go Against
    Join Date
    August 2009
    Reppin
    Kent
    Age
    22
    Posts
    1,907
    vCash
    1
    Rep Power
    103

    Default

    rate this tune, i wouldnt say this is shit, i thought it was quite good

  7. #7
    Join Date
    June 2011
    Reppin
    Liverpool FC
    Age
    22
    Posts
    2,150
    vCash
    1
    Rep Power
    55

    Default

    Quote Originally Posted by Grime2Max View Post
    Not hating but this feels exactly like Ghetts' video. Also the bars end in similar ways, you have to approach the tune in your own way compared to taking too much inspiration from Ghetts.

    I think you need more originality personally.

    Click here to watch the video on YouTube.
    "Is it my fault that i think I'm better than everyone else? Or society's for setting the bar so low?" - Husso

    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated" - Anon

  8. #8
    Join Date
    November 2011
    Posts
    236
    vCash
    1
    Rep Power
    0

    Default

    Quote Originally Posted by SKILZIE View Post
    cheers for you constructive feedback, if you got time check out my www.youtube.com/skilziemusic or soundcloud.com/skilzie

    and tbh i didnt hear ghetts version till after, i was so gassed i thought no1 had vocalled it at all. until my engineer said to me you know ghetts has done this.
    No problem mate, you've got talent no doubt.

  9. #9
    jrgong's Avatar
    jrgong is offline Cool... Seen
    This Thread Won't Be Big In The Scene!
    22 Negs On Your Post... Seen
    Join Date
    September 2009
    Reppin
    cognitive thought
    Age
    23
    Posts
    3,861
    vCash
    1
    Rep Power
    32

    Default

    everyone sounds like ghetts

    shit

    kill yourself then release an album, 2pac did it and look at him>>>>>>>>>>>
    Quote Originally Posted by Grimes View Post
    my mobile phone is black
    my favourite emcee is too

    i'd be godammned if my internet alias ain't too

  10. #10
    Join Date
    January 2010
    Posts
    8,303
    vCash
    1
    Rep Power
    1026

    Default

    @SKILZIE you've upped your game a hell of alot from when i first heard from you lot of respect for that. Just watched and listened to your video fully and its decent keep upping the levels your doing well

  11. #11
    Join Date
    January 2010
    Reppin
    North west LDN
    Age
    22
    Posts
    445
    vCash
    1
    Rep Power
    0

  12. #12
    SKILZIE is offline Type To Me Properly
    Type To Me Like I'm One Of Dem Guys
    Join Date
    October 2008
    Reppin
    Kent
    Posts
    1,119
    vCash
    1
    Rep Power
    26

    Default

    Quote Originally Posted by Sean View Post
    @SKILZIE you've upped your game a hell of alot from when i first heard from you lot of respect for that. Just watched and listened to your video fully and its decent keep upping the levels your doing well
    Thank you bro, much appreciated. i will do.

  13. #13
    Join Date
    March 2012
    Reppin
    Dorset
    Age
    26
    Posts
    139
    vCash
    1
    Rep Power
    15

    Default

    feeling what your doing . . . keep at it, hard work pays off!

  14. #14
    SKILZIE is offline Type To Me Properly
    Type To Me Like I'm One Of Dem Guys
    Join Date
    October 2008
    Reppin
    Kent
    Posts
    1,119
    vCash
    1
    Rep Power
    26

    Default

    Quote Originally Posted by Phase 2 View Post
    looking forward to this actually, sounds promising
    thanks bro, im releasing another track off it soon.

    Quote Originally Posted by DeanoZoff View Post
    feeling what your doing . . . keep at it, hard work pays off!
    cheers bruv.

Similar Threads

  1. Release: Stardom - The Mixtape (Hosted By Mykal Million)
    By RideOut in forum UK Rap Discussion
    Replies: 12
    Last Post: 5th May '13, 04:24 PM
  2. Release: Skilzie - Back In The Booth Mixtape (FREE DOWNLOAD) *OUT NOW*
    By SKILZIE in forum Grime Discussion
    Replies: 5
    Last Post: 31st December '12, 08:31 PM
  3. Audio: Bashy - the crunchie mixtape - hosted by slim
    By consept in forum Grime Discussion
    Replies: 7
    Last Post: 3rd November '11, 03:56 AM
  4. New UK Mixtape! Hosted by Kush D!
    By HeaviestHookUps in forum UK Rap Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 2nd June '11, 09:02 PM
  5. Uk rap mixtape hosted by fem fel. Don strapzy + fix dot'm exclusives
    By HeaviestHookUps in forum UK Rap Discussion
    Replies: 1
    Last Post: 21st April '11, 09:22 PM

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •